לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מה אני בסך הכל רוצה? רק ליפול על גן עדן


ובשמי הקודם: "Suicide Is Painless - ללא כוונות מיוחדות"

כינוי: 

בת: 47

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2005

ביאטריס קידו (בלק ממבה)


 

  • ממבה - חברה שלי כבר 6 שנים
  • מתוכן גרנו ביחד בדירת סטודנטים 3 וחצי שנים יחד עם נטע
  • ממבה לא יודעת לבשל, והיא לא ממש מתביישת בזה
  • לממבה יש פטיש לנעליים. מוזרות.
  • לממבה יש חולשה מאד גדולה לביסקוויטים/טוסטים עם ריבה שאמא שלה מכינה
  • ממבה אוהבת את הגבעטרון אהבת ללא גבולות
  • ממבה אוהבת את דוד זכאי בצורה שגורמת לי לתמוה
  • לממבה ולי היו עשרות (אם לא יותר) שיחות נפש עמוקות ורדודות כאחד
  • ממבה ואני טיילנו ביחד באילת, בצפון, במדבר יהודה וכל הזמן היו לנו תכנונים לעוד
  • פעם אחת היינו אמורות לנסוע לסיני אבל ממבה הבריזה ברגע האחרון ולא דיברתי איתה שבועיים
  • ממבה נדבקה בחיידק הצלילה
  • לממבה יש חבר כבר 5 חודשים
  • לממבה הציעו נישואין לפני כמה שבועות

 

ממבה מתחתנת עוד כמה חודשים ! ! !

 

 

ממבה יקירתי, אני מתרגשת עד מאוד...

מצאת לך איש  -  מתאים לך כמו hanzosword בידי הבלק ממבה!

 

מזל טוב פוצי.

 

נכתב על ידי , 7/12/2005 14:39  
66 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של bimbalonet ב-14/12/2005 06:24



33,550
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , דת , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל...Su אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ...Su ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)