לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מה אני בסך הכל רוצה? רק ליפול על גן עדן


ובשמי הקודם: "Suicide Is Painless - ללא כוונות מיוחדות"

כינוי: 

בת: 47

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2006

פכפכים...


 

 

מובאות לפניכם אנקדוטות קטנות מתוך כרטיס שבחור שלח לי.

 

התוספות באדום, שלי... 

 


 

 

ההודעה שהוא כתב לי:

 

הלב מכתיב , היד רושמת . היי את !!! כן, כן Su ערב טוב אני פונה אלייך! (מי, מה, אלי? באמת?)
אני מביט בתמונתך ורואה את האושר הפנימי שלך... (פחח) שמתערבב בצבעי הקשת (פחחחחח), ומואר מכל הכיוונים(פחחחחחחחחח).

נעים מאד שמי #####, אני מכיר אותך בדיוק דקה, ראיתי את הכרטיס שלך ואהבתי.

יש בי הרושם שאת בחורה עם לב רומנטי, (היי! בלי להעליב!)  נשמה טובה, (מודה)  וחיוך סימפטי (של רוצחת סדרתית)
טוב יאללה לא אמכור סיפורים מיותרים אבל אשמח שתהיה הסיפור של חיי.

 

 

על עצמי:

 

דמייני אותנו עומדים יחד על סיפון האוניה (יש לי פחד ממקומות עמוקים, רטובים, וששוחים בהם כל מיני דברים שנושכים).

לילה, ירח מלא (אָאוּ וּ וּ וּ ), האוניה שטה לאיטה (משעמם. מעדיפה רפטינג סוער).

שקט. רחש עדין של הגלים ומוסיקה חרישית (משעמם, מעדיפה רוק לסוגיו) מהלאונג' בר שבקומה השניה.

המלצר מגיח מאחורינו (אמאלה! איך נבהלתי מפגר, כמעט עפתי מהסיפון) עם שתי כוסות שמפניה מבעבעת (משעמם, מעדיפה בירה או יין).

אני מרים אותן מהמגש ומגיש לך... (ופתאום בא גל גדול וזורק אותך + השמפניה הזולה היָמה...)

לילה קסום. אם את יכולה לראות את עצמך שם, תכתבי לי עכשיו. (לא.)

 

 

הפגישה הראשונה המושלמת:

 

הולכים לבית קפה רומנטי, מתיישבים במרפסת הפנימית, צמחייה מדהימה (שרך מפלסטיק) עם אור נרות (שמחמם את השולחן וגורם לעור הפנים שלי להבריק), שיר של חוליו איגלסיאס (אווו. ביג מיסטייק...) ברקע, ריחות של יער (מהספריי של השירותים)

את מכירה את המילים (אפילו לא בצחוק) של השיר ולוחשת אותן.

מסתכלים אחד על השני בעיניים (אני פוזלת).

זה, זה. אפשר לתכנן את ההזמנות ולבדוק קייטרינג. (לחוץ הבחור...)

המלצר מגיע ואומר "מצטער, אנחנו סגורים" (בטח, כי את הקפיטריה של בית חלומותיי סוגרים ב 19 בערב). אנחנו צוחקים, אין מה שיהרוס את הערב הזה (שיט. עוד שיר של חוליו איכלכליאך).

 

 

מערכת יחסים מוצלחת:


שאת מתלוננת שאף פעם אני לא מגיע בזמן לארוחת שבת (קוקי, אם לא תהיה בבית החל מ 12 בצהריים בשישי לעשות ספונג'ה, הלך עליך...), אבל מחייכת כשאת רואה את הפרחים (קריזנטמות?),

כשאת אומרת לילדים "אני אגיד לאבא" (אתה לא האבא) אבל שוכחת הכל כשאני מגיע.

שאנחנו יכולים לא לישון לילה שלם ולדבר על דברים ברומו של עולם... (סטייל לאיזה קרוז ניסע השנה?)

 

 

למדתי ממערכת יחסים קודמת:


שדירה אפשר לקנות אבל בית רק אישה עושה (מה, אני בוב הבנאי???)

 

 

הייתי רוצה להכיר:

טוב, בואי נהיה רגע רציניים ,אותך.

בגיל 80 עם קמטים ושיער ארוך אפרפר  (תגיד תודה אם בכלל יישאר שיער בגיל 80!)

עדינה (פרקינסון), מחבקת (כדי שלא אפול) וצוחקת (אלצהיימר) כי מצאת אותי לפני 50 שנה.

 


 

 

נכתב על ידי , 28/6/2006 22:52   בקטגוריות אהבה ויחסים  
112 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Su ב-6/7/2006 18:07



33,550
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , דת , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל...Su אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ...Su ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)