לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מה אני בסך הכל רוצה? רק ליפול על גן עדן


ובשמי הקודם: "Suicide Is Painless - ללא כוונות מיוחדות"

כינוי: 

בת: 47

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

מן הון להון עברו שבועיים


 

או.קי.

כנראה שמישהו אוהב אותי שם למעלה...

 

לפני שבועיים, ביום ראשון, רואיינתי ב 3 חברות השמה.

אחת מהן כבר שלחה אותי לראיון בחברה שמבצעת את הרכבת הקלה בירושלים. הם הראו לי את התוואי וסיפרו לי קצת על העבודה. פחד אלוהים איך שמרכז ירושלים הולך להראות בשנים הקרובות.

השכר נמוך מידי, והעבודה משעממת. אמרתי תודה, אבל לא תודה.

במהלך אותו היום, קיבלתי טלפון מחברת השמה וייעוץ אחרת, מאד גדולה ומכובדת שעבדתי בה בעבר במהלך הלימודים.

חברה ישנה שלי עובדת שם, קלטה את הקו"ח שלי והתקשרה לשדל אותי שאגיע למרכז הערכה.

אמרתי לה שהתקשרו אלי כבר לפני שבוע לגבי המשרה הזו, ואמרתי לא כי השכר שהציעו היה נמוך ואני לא מוכנה להתפשר כ"כ הרבה.

החברה התעקשה וכופפה את ידי שאגיע. המשרה תפורה עלי. שיראו אותי, יתרשמו ואולי משהו ישתנה.

שוכנעתי ויום למחרת התייצבתי למרכז. שונאת מרכזי הערכה! משחקי תפקידים, משחקי סיטואציות ועוד חארטה כזה...

עברתי את המרכז והמשכתי ליום מבחנים.

בשאלון נשאלה השאלה "מה לדעתך יכול להיות בעייתי מבחינתך במשרה שהוצעה לך?"

כתבתי: "השכר".

בראיון האישי מול פסיכולוגית ונציגת החברה נשאלתי "האם יש עוד משהו שתרצי להוסיף, לשאול?"

אז הוספתי שאם מצאתי חן בעיני המלך, אשמח לבוא לעבוד אצלו אבל לא אוכל להיענות אם השכר שהם הציעו מלכתחילה יהיה השכר.

אמרו לי, כן, אנחנו יודעים, ואם על המלך טוב, נראה מה נעשה. מיד אחרי זה הן שאלו אותי כמה זמן התרעה מראש אני צריכה לתת למקום עבודתי הנוכחי  .

אח"כ נתנו לי דף עם עיגולים מצוירים עליו. ביקשו ממני לצייר ציור אחד על כל עיגול ולתת לציור שם.

אז באחד ציירתי את חוני המעגל ובשני ציירתי את חלון לים התיכון. אותי זה נורא הצחיק הקטע הזה...

קיצר, חצי שעה אחרי שיצאתי מהמבחנים, מתקשר אלי המנהל.

"תאמיני או לא, כבר הספקתי לעבור על התיק שלך ואני רוצה להמשיך את התהליך. מתי נפגשים?"

תוך יומיים נפגשנו וסגרנו תנאים. הם העלו את המשכורת שחשבו להציע בהתחלה ב 1,000 ש"ח בשבילי.

אני חושבת שקיבלתי אחלה טפיחת שכם... גם מצאתי עבודה תוך יומיים. גם העלו בשבילי השכר, גם מחכים בשבילי חודש וגם אני עוברת לירושלים!!!

 

הרבה עבר עלי בשבועיים האחרונים.

 

גיליתי שבירושלים משלמים ביי דיפולט, 20% פחות. במקרה הטוב. רק בגלל שזה לא המרכז.

מטומטמים! צרו מרכז חדש בירושלים! ושלמו כמו שצריך!

 

קיבלתי הצעות עבודה מוזרות.

3 חברות השמה ששלחתי אליהם קו"ח הציעו לי לעבוד אצלם בתור רכזת השמה.

התקשרו אלי מסטארטאפ שמפתח משחקי מחשב ווביים! כן כן... משחקי מחשב שמשחקים בהם דרך האינטרנט. תתפלאו - יש לזה שוק מטורף להדהים. אמרתי לא על אף המשכורת הנחמדה והאווירה הכיפית שיש בסטארטאפ. האנשים שם באים לעבודה עם ג'ינס/דגמ"ח וסנדלים. יש ספה עם כיסוי פרוותי מדליק בכניסה. יש תקציב להמון שטויות. אבל אני עשויה להשתעמם שם תוך כמה חודשים וזה משעמם אותי להשתעמם.

הציעו לי לעבוד ב"מכון שלם" שזה מרכז למחקר ופוליטיקה מהצד הימני של המפה. הם דווקא משלמים יפה. הבעיה שאמרו לי שאצטרך להוריד את הפירסינג ולהתלבש כמו גיברת לעבודה. ז"א חולצות מכופתרות או סתם פנסי שמנסי, לא ג'ינסים ולא סנדלים. זיבי.

הציעו לי להיות מנהלת משרד בסטארטאפ עשיר שמתעסק בביוטכנולוגיה. התחום נורא מענין אבל איפה אוכל להתקדם שם עם תואר ראשון בגיאוגרפיה?

וזהו. רוב ההצעות נפלו מראש בגלל שכר נמוך וחוסר ענין שלי, בעיקר בגלל חוסר יכולת להתקדם בארגונים האלו בעתיד...

 

עכשיו אני מחפשת דירה. 3 חדרי שינה. בנחלאות או במרכז העיר.

יש פוקס מאוד פוקסוסי בקשר לדירה אופציונלית, שאמור להתברר מחר כ האם הוא אכן פוקס או פאלטה.

אם הוא יהיה פוקס, אספר על ההצלחה. אם לאו, אספר על הכישלון.

 

עכשיו חסר רק איזה חבר חדש שינחת עלי מאיפה שהוא והכל יהיה מושלם

 

טוב, לא מתלוננת. גם עכשיו זה מתקרב לטוב מאד + .

 

 

הלכתי לראות את "בלאק הוק דאון"...

 

טה טה!

 

 

נכתב על ידי , 11/7/2006 20:48  
45 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אי בעבודה ב-17/7/2006 13:16



33,550
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , דת , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל...Su אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ...Su ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)