לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מה אני בסך הכל רוצה? רק ליפול על גן עדן


ובשמי הקודם: "Suicide Is Painless - ללא כוונות מיוחדות"

כינוי: 

בת: 47

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

לכאן ולכאן


 

יש לי הרבה על מה לכתוב.

 

על זה שאני מקווה שבעבודה החדשה לא אשתעמם מהר מידי

על זה שאני עדיין מחפשת דירה בירושלים ולא רוצה להתפשר על קטמון

על זה שהפרידה מהחברים לעבודה בשבוע הבא, הופכת לי מאד קשה ועצובה

על זה שהם נותנים לי להרגיש הכי אהובה בעולם ומתכננים לי כל מיני דברים שאני לא אמורה לדעת עליהם עדיין

על זה שמאד כיף לי בתל אביב וצר לי לעזוב אותה

על זה שאני מתעבת את מצב החניה בת"א וששלשום לקח לי 45 דק' להגיע מי-ם לת"א ועוד 45 דק' להסתובב סביב הזנב של עצמי, בסוף להתייאש ולחנות בחניון לילה מרחק 15 דק' הליכה, ובבוקר להוציא את האוטו באיחור של 12 דק', ועל כן איש חסר לב גבה ממני 8 ש"ח מפני שאין לי תעודת תושב אלא רק תו חניה מס' 1

על זה שכבר כמעט שבוע לא הזדמן לדירה אף ג'וק טפו טפו טפו חמסה חמסה חמסה מלח מים מלח מים מלח מים

על זה ש: רני! אל תמכור את ISUZU שלך!

על זה שהולכת להיות פה שבת נחמדה אני מקווה, עם הרבה אורחים

על זה שצפוי לי דייט שסיפור הגלגול שלו פשוט הזוי

על זה שאמא של חברה שלי נתקלה בקו"ח של בחור שנראה לה דתי, והחליטה להתקשר אליו בשביל לקבל שליש גן עדן ובגלל שהיא אוהבת אותי כמו בת (וגם את השיער שלי - כך במקור)

 

 

 

אבל הדברים העיקריים ששולטים אצלי בראש זה

 

השלושה שלך תדע מה הם עוברים בשבי ואם בכלל הם עדיין בחיים

הטייס שנהרג אתמול ושיש לי חשד רב עד מאד שהוא קרוב משפחה מאד קרוב של קולגה לעבודה

4 החיילים שנהרגו אתמול

השניים שנהרגו שלשום

ואלה שנהרגו לפניהם

הרקטות בחיפה טבריה צפת קרית שמונה טבעון מטולה שדה אליעזר מירון עמק החולה דישון אביבים ראש פינה נהריה עמק יזרעאל עכו נצרת ועוד וגם בדרום

חברים לעבודה שגוייסו בצו 8

מחבל בהוד השרון ובירושלים

חברה טובה שגרה במושב צפונית מערבית לטבריה והקטיושות שורקות לה מעל הראש יומם וליל

האנשים שלא מתפרנסים ויושבים כבר שבוע בבית

המקומות שטיילתי בהם בפסח האחרון ועכשיו מופגזים

החיפאים שניסו הבוקר לחזור לחיים סדירים וחטפו בול עכשיו בראש עם פצועים קשה

 

 

 

 

אתמול בערב הייתי מתוכננת ללכת למסיבה בנגב. משהו שנקבע מזמן.

 

"לא למרות המצב, אלא בגלל המצב, אנחנו מקיימים את המסיבה כמתוכנן"

 

המארגנים כתבו.

 

לא הייתי מסוגלת ללכת. לא הרגיש לי נכון. לא הרגיש לי לענין.

 

תכננו לעשות מסיבת פרידה מת"א בשבוע הבא.

 

גם זה כבר לא נשמע לי לענין עכשיו.

 

הועלתה הצעה של חברים מהעבודה לעלות לצפון לעזור לחקלאים. התחלנו להריץ את זה. נראה אם נצליח לממש...

 

 

נכתב על ידי , 21/7/2006 13:09  
55 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Su ב-30/7/2006 15:34



33,550
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , דת , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל...Su אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ...Su ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)