לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מה אני בסך הכל רוצה? רק ליפול על גן עדן


ובשמי הקודם: "Suicide Is Painless - ללא כוונות מיוחדות"

כינוי: 

בת: 47

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

Eleanor Rigby


 

 

Ah, look at all the lonely people

Ah, look at all the lonely people


Eleanor Rigby picks up the rice in the church where a wedding has been

 

Lives in a dream

 


Waits at the window,

wearing the face that she keeps in a jar by the door

 

Who is it for?

 


All the lonely people


Where do they all come from?


All the lonely people


Where do they all belong?




Father McKenzie writing the words of a sermon that no one will hear

 

No one comes near.

 


Look at him working.

Darning his socks in the night when there's nobody there

 

What does he care?

 


All the lonely people


Where do they all come from?


All the lonely people


Where do they all belong?

 

 

Ah, look at all the lonely people

Ah, look at all the lonely people

 

 

Eleanor Rigby died in the church and was buried along with her name

 

Nobody came

 

 

Father McKenzie wiping the dirt from his hands as he walks from the grave

 

No one was saved

 


All the lonely people


Where do they all come from?


All the lonely people


Where do they all belong?

 

Ah, look at all the lonely people

Ah, look at all the lonely people

 

 

 

מאד אוהבת את השיר הזה.

לא מזדהה איתו 24/7

רק מידי פעם.

לעיתים רחוקות.

לא עכשיו,

אבל אתמול

לדוגמא.

אני יודעת מאיפה אני באה

יודעת לאן אני שייכת

אבל לפעמים מרגישה בודדה

 


 

אתמול הייתי באיזו מפגש ונתנו לי כרטיס והייתי צריכה לכתוב עליו שם של 6 אנשים שהשפיעו עלי לחיוב ומה היא התכונה החיובית הזו.

אח"כ חילקו אותנו לזוגות וכל אחד היה צריך לספר לשני מה הוא כתב.

המטרה היא לראות את התכונות שקיבלתי מאחרים ולהבין שאלו למעשה התכונות שלך. שאתה כזה וכזה.

זה תרגיל להעלאת ההערכה עצמית נראה לי. לא ממש מדברים אלי הדברים האלה - אבל שיתפתי פעולה וסיפרתי את שכתבתי.

ואז שאלתי את זה שישב מולי מה הוא כתב. הוא ענה שכלום. למה? כי אין אף דמות שהשפיע עלי לחיוב, ענה.

ואני נהייתי נורא עצובה בשבילו. זה עצוב שהוא מרגיש שאין לו ולו דמות אחת שהוא לקח ממנה תכונות חיוביות. זה לא אומר שהאיש לא חיובי, זה כנראה אומר שהוא רכש הכל בעצמו. עבד קשה קשה כדי להיות בנאדם...

 


 

ועכשיו תעשו 180 מעלות:

 


 

נטע ורני, חברי היקרים!

החתונה היתה מאממת.

המוסיקה היתה אחלה. חוץ מהתימני שאין לי מושג איך לרקוד אותו ובכל זאת נגררתי לרחבה בעל כורחי , אז עשיתי כאילו ונמלטתי בזמן, לפני שהמשפחה תרגיש שאני מתחזה.

הכלה היתה יפיפיה, החתן היה חתיך.

גם החברים של החתן היו חתיכים

קיצר - היתה חתונה, משהו בסט!

רחבת הריקודים היתה מלאה רוב הזמן, שזו אינדיקציה בעיני שאנשים נהנים.

ממתינה בקוצר רוח לתמונות כדי שאוכל לשאול ולהעביר ביקורת

 

מזל טוב והרבה אהבה ! ! !

 

אוהבת אתכם ושמחה בשמחתכם מכל הלב, Su

 

 

 

נכתב על ידי , 17/8/2006 11:47   בקטגוריות אהבה ויחסים  
51 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אילון ב-27/8/2006 13:31



33,550
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , דת , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל...Su אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ...Su ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)