לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מה אני בסך הכל רוצה? רק ליפול על גן עדן


ובשמי הקודם: "Suicide Is Painless - ללא כוונות מיוחדות"

כינוי: 

בת: 47

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

מוקד זיהום דרכים שלום, מדברת XXX , במה אפשר לעזור?


 

אם היתה לי איזושהיא השפעה, הדבר הראשון שהייתי עושה זה להקים קו חם לרכבים מזהמים.

* משהו משהו.

למסור מספר רכב של אחד שנוסע לפניך וממלא את השמשה שלך בפיח ארור, ואת הנשמה שלך בשחור.

 

וואלה, אני קמה בבוקר, פותחת את הדלת של הגינה, צופה על ואדי סלמאן, נחל איילון, מריחה ריח של בוקר נקי!

אין שום דבר באויר מלבד אוירוסולים נקיים, צחים. ריח של בוקר לא מזוהם...

ואז אני יוצאת לדרך.

ונוסעת מאחורי מיניבוס. והמיניבוס מעשן. מה מעשן. מדליק סיגריה בסיגריה בסיגריה בסיגריה. פולט פיח בכמויות מסוכנות.

תכלס אני ממש מפחדת לנשום.

כמו בסרט מצוייר אני רואה איך השחור הזה נכנס לי לריאה השמאלית ומשחיר אותה, ואז צובע בשחור גם את הימנית.

 

הייתי רוצה להתקשר למוקד ולהשתנקר על הרכבים האלו ושיורידו את אמאמאשלהם מהכביש . . .

 


 

מייל שקיבלתי אתמול מהבוס החדש שלי:

 

Su,

 

קיבלת היום קומפלימנטים רבים מהרבה עובדים בארגון, ואני שמח להצטרף אליהם:

על השירותיות מול לקוחות ועל הדרך הנעימה בה את עובדת עם גורמים בתוך הארגון!

 

יישר כוח!

XXX

 

 

(סימני הקריאה - במקור :)

 


 

ביום שישי אנחנו מנקים את הדירה החדשה וביום א' עושים הובלה ופריקה.

ביום א' בלילה כבר נישן שם.

אני כולי מתרגשת מלגור במרכז העיר.

מללכת ברגל לעבודה.

מזה שיש לי סניף של בלוקבסטר מול הבית.

שהכל במרחק הליכה.

אפילו חלק מהחברים שלי.

ועם חלק אחר אני אגור.

וכ"כ בא לי כבר לגור שם...

 

סבלנות Su, סבלנות  ! ! !

 

 

נכתב על ידי , 28/8/2006 08:30  
50 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לובשת חצאית ב-29/8/2006 10:46



33,550
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , דת , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל...Su אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ...Su ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)