לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

queen of dorks



כינוי: 

בת: 32

ICQ: 282844672 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009

you know I'm back


 

 

ערב טוב חברים וחברות!

חצי שנה של נטישה

והנה אני פה.

פשוט בא לי לכתוב לחפור להנות

אז כשרוצים את שלושת הדברים האלה מגיעים למסקנה שאתם צריכים את הבלוג שלכם.

לא קרה הרבה בחצי שנה הזאת.

בחופש הייתי בטורקיה עם המשפחה פעם ראשונה בחיים.

והייתי באילת עם שלומי חן ומתן.

ואז חזרנו ללימודים..ובסך הכל סבבה.

מגלים על אנשים דברים חדשים

שחברים שלך הם לא בדיוק מה שהם

ואנשים שחשבת עליהם דברים שליליים מתגלים כאנשים טובים.

כנראה שזה מה שמגלים בשנה אחרונה בתיכון

הפוזה לאט לאט נעלמת, הרי זאת השנה האחרונה שתראה את האנשים האלה והיי, מה יש לך להפסיד..?

בעקרון, בגלל שזאת השנה האחרונה, אין לי כוח להוציא על אנשים עצבים בגלל שהם כאלה או שנהיו ככה או אחרת

אני אומרת שעדיף למצוא באנשים דברים נחמדים שאפשר לסבול ולהנות מזה בשנה האחרונה..

ולחץ. לחץ הוא גורם מרכזי בשנה הזאת להרבה דברים

לרגשות, לחברויות, למילים שיוצאות לך מהפה.

בערך להכל.

 נוצרו חברויות בגלל הלחץ, אנשים מתחילים לריב בגללו.

זה מצחיק.

אני כמעט כל יום עד 7 מחוץ לבית.

אז אני עייפה מאוד, לא משנה כמה אני אשן, אני אשאר עייפה.

זאת תקופה כזאת ואני מברכת כל דקת שינה נוספת שיש לי.

זהו.

ואני מקווה להנות מהשנה האחרונה בתיכון.

אני כבר מתה להגיע לצבא! להתקבל ללהקה צבאית זה ביינתים זו המחשבה שמשמחת אותי..

אני כל כך רוצה להתקבל שזה לא יאמן יש לי רצון ענקי להתקבל.

 

ההתמכות החדשה: Gossip girl

כן כן, מה לעשות התמכרתי. ואני חולה על התוכנית הזאת חח

 

והמלחמה.

אני רק רוצה להגיד שני דברים!

חיילים מדהימים של צה"ל!

התמיכה בכם היא ענקית! וכולנו סומכים עליכם!

והבנתי שיש לנו עולם דפוק בשכל שרוב האנשים בו דפוקים

אם אנשים רבים חושבים שזה בסדר ששמונה שנים חלק נרחב מהארץ שלנו חי בצל המוות יום יום

מצטערת להודיע להם שהם דפוקים!

מה היה קורה אם הילדים שלהם היו הולכים לבצפר בידיעה שיכול מאוד להיות שהם הולכים למות היום כי כמה אנשים סתומים שסוגדים למוות, מתכננים היום לזרוק משהו כמו 7-8 בשביל הכיף

בשביל להרוג סתם!

וכן אני שמחה שסוף סוף המדינה שלנו עשתה משהו בנידון ומזיינת להם את הצורה טוב טוב!

 

 

יאללה ולסיום

ערב טוב

שנה טובה

חגים שמחים

ואוהבת!

 

You know you love me

xoxo

R.B

 

 

נכתב על ידי , 17/1/2009 21:17  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרונקילול אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רונקילול ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)