לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

queen of dorks



כינוי: 

בת: 32

ICQ: 282844672 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

סיגריות


 

אתמול היה הערב הכייי מצחיק בחיים שלי

אולי גם הכי מעניין..

והאמת אני לא יודעת למה

אלה אנשים שאני מכירה כבר הרבה זמן לפחות 4 שנים

וכולם השתנו אבל אני אוהבת אותם

ומשום מה אני מרגישה לידם אני ..

אני לא צריכה לשנות את עצמי כדי להתאים את עצמי אליהם...

בקיצור,

ב-10 אבא הסיע אותי לשלומי ומשם הלכנו למתנוש שהתגעגעתי אליו כ"כ

הגענו והכריחו אותי לשיר חח

ומתן התחיל לתקלט לו והיה נחמד

ואז חן הגיעה וישבנו בסלון וראינו את ההצגות של שלומי ואת כל הפאשלות שלו חחח

כפרה עליו!

אז ההורים של מתן הגיעו אז יצאנו החוצה למרכז עם העץ פוקפורן

מתן וחן הלכו ואני ושלומי נשארנו על הספסל ושרנו שירי ילדים

ואז הם חזרו וחן ושלומי הלכו לצד ודיברו ואני ומתן צחקנו ורוב הזמן ירדנו אחד על השני אה והוא עישן עליי ומרח אותי בריח מגעיל של סיגריות.

שלומי וחן חזרו ואז דיברנו וגילינו שבכל מקום יש אנשים חרא ושצריך לשים זין על כלללל העולם!

ואז התחלנו ללמד לשון אחד ת'שני..

אנ'לא מהממהרים אני מהממהרות

ומסתבר שמתן הוא מהמערות!

התחלנו לעשות שטויות ולדבר על דברים ממש ממש מפגרים .

 

בקיצור היה לי כיף.

כיף כמו פעם.

וזה כ"כ הזכיר לי את כיתה ח' פעם ראשונה שנפגשתי עם שלומי ומתן וצחקנו ועשינו שטויות..

וזאת הייתה אחת ההרגשות הטובות שחשתי בחיים..

כי התגעגעתי אליהם.. פשוט סתם לשבת ולדבר איתם על שטויות..

 

שלומי מתן וחן..

תודה על ערב משוגע!

אוהבת אתכם!



 

נכתב על ידי , 31/5/2008 22:33  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרונקילול אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רונקילול ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)