לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

*Weiss*


Avatarכינוי:  המלכה אליזבת

בת: 31



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2010

גברים..זה בשבילכם.


הסיני הזה כלכך צודק.

 

נכתב על ידי המלכה אליזבת , 14/9/2010 15:10  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




* פעוט בן שלוש ננעל ברכב נטוש בלוד.

צוותי מגן דוד אדום שהוזעקו למקום ביצעו בו פעולות החייאה ממושכות אך נאלצו לקבוע את מותו.

 

מה לא בסדר איתכם אנשים?

מה זה ההזנחה הזו?

 

* תושב בית שמש מואשם בכך שהצית את אישתו ואת ביתה. לפי כתב האישום, הנאשם שפך עליה אקונומיקה, ניסה להצית אותה והצית את חדרי הילדים בתוך הבית. האישה נפגעה באורח קל, לאחר שהצליחה לגרום לילדיה להימלט.

 

WTF?!

 

* תושבת פתח תקווה התלוננה בסוף השבוע כי שכנה בן ה-27 אנס אותה בעת שחזרה מבית הכנסת. יום לאחר מכן איתרו השוטרים את החשוד במעשה, לאחר שדווח כי הוא ניסה להתאבד.

 

o.O.............

 

עם כל מה שקורה היום בעולם זה מה שאתם עושים?

מזניחים ילדים? מציתים את האנשים שהכי קרובים אליכם? אונסים?

אחרי זה אתם מתפלאים למה משווים אותנו לחיות וטוענים שלא מגיע לנו לחיות..

אתם פסיכים? תתאבדו. למה לעשות רע לאנשים?

אולי פשוט תגידו לאיראנים להפיל עלינו פצצת אטום וזהו?

עדיף..מאשר ההתנהגות הגועלית והלא אנושית הזו שאתם מרשים לעצמכם לייחס לעם שלנו.

אנחנו, העם היהודי, מיעוט בעולם.

ובגלל זה עלינו להתנהג הכי טוב שאפשר, כדי להראות לכולם שאין להם סיבה לשנוא אותנו, שיש לנו מעלות,

שאנחנו טובים ויעילים.

ולא פראי אדם, חסרי תרבות, מצורעים וכדומה..

 

איך אנשים לא מבינים את זה?

למה אנחנו צריכים לחיות בפחד תמידי?

פחד מהאנשים הכי קרובים אלינו?

שאולי הם יקומו בבוקר ויסתובב להם איזה בורג במוח ויחליטו לאנוס, להתעלל או לרצוח אותנו...למה?

אולי במקום לריב אח עם רעהו נתאחד? נהיה עם מאוחד ומיוחד..?

את הרוע והשנאה עדיף לשמור לאויבים שלנו...לא ככה?

נכתב על ידי המלכה אליזבת , 12/9/2010 14:48  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




בחורה עם שיער שחור גלי,

עצב בעיניה הירוקות להפליא.

מחפשת מקום מסתור מפני העולם הנורא,

מסתור מהעולם שבו היא חשה זרה.

 

עיניי ננעלו על עיניה,

רציתי לנגב את דמעותיה.

אך ברגע שהושטתי את ידי,

הרגשתי כאב שהעביר צמרמורת בגופי,

ואז קלטתי, שהבחורה הזו.. היא אני.

ההשתקפות במראה..

הבחורה העצובה..

אני..

נכתב על ידי המלכה אליזבת , 12/9/2010 13:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




ובכן אני כבר לא יודעת מה יהיה איתי..

 

מי אמר שי"ב היא השנה הכי טובה?

אין לי חבר, הבחור שאני רוצה עכשיו לפתע תפוס, כל יום אבא שלי מוציא עליי ת'עצבים שלו..

סוף י"ב אני מתגייסת..

החברות שלי קטנות ומפגרות...(אני אוהבת אותן, אבל הן מפגרות..)

כולם מסביבי קטנים ומפגרים..אנשים - תתבגרו!

 

אני תמיד דואגת לכולם חוץ מימני...

תמיד שוכחת מעצמי...

ועכשיו כשיש לי הזדמנות לדאוג לעצמי -

או שהחברות שלי הורסות, או שאני מוצאת דרך מקורית להרוס לעצמי בלי לשים לב אפילו..

 

אני צריכה קצת שקט...זמן לעצמי.

 

יש כלכך הרבה דברים שעושים לי רע.. יש לי בלאגן במוח!!

 

אני כבר לא יודעת איך להגדיר את ההרגשה שלי כרגע..

 

אני רוצה להאמין שיהיה בסדר..אבל קשה לי.

אני רוצה שמישהו יעזור לי, יתן לי סיבה להאמין, יתן לי סיבה לקום בבוקר ולחייך..

סיבה לקוות, להתאהב, לצחוק, לבכות, לחבק, לראות, להרגיש, לחיות..

 


נכתב על ידי המלכה אליזבת , 11/9/2010 16:18  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות , דברים שמצאתי באינטרנט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להמלכה אליזבת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על המלכה אליזבת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)