לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

3>My Pink Life


[=Cause after a flood comes a lovely smell.. now I smell Roses


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

התרגשות.


ידעתי.

אמרתי את זה לפני.

זה יהיה פשוט היום המאושר בחיי.

אני כ"כ אוהבת לתכנן;

מסיבות, מה אלבש, מה אקנה.

אני כ"כ אופטימית עכשיו,

אופטימית מכל הלב.

נכון, אני חושבת שזה רדוד העניין עם הקניות,

"שופינג ביומולדת".

אבל זה כייף, חד וחלק.

ולא עצם הקנייה, גם אם לא אמצא כלום בסוף,

ללכת עם חברות, לצחוק, לצלם.

כי מה יותר מושלם מיום כייף עם חברות?

שום דבר.

 

לילו האופטימית.

לילו שעומדת לעוף למעלה עם כל הבלונים.

לילו שתרוץ ותקפוץ ותמדוד כל שמלה.

לילו שלא תעצור לנוח.

לילו שאתם אוהבים.

לילו שאני אוהבת.

היא חזרה.

אני חזרתי.

והדמעות עולות לי עכשיו בעיניים.

והחיוך מתחיל לבצבץ משפתיי.

אני יודעת שלא בטוח שאמצא שמלה או מגפיים,

אבל תזכרו, זה היומולדת שלי.

זה היום שבו נולדתי.

אני.

היום שלי.

אני אהיה בת 15 ביום שלישי.

ושוב מתחילה להציף אותי התרגשות קלה.

זכרונות.

אמרתי שהתבגרתי,

אבל הינה, אני שוב מרגישה בת 5,

עם ההתרגשות. השמחה. העיניים הנוצצות. הפרפרים. הבטן המתכווצת. החיוך שלא יורד.

רק לא אדישות.

אני, אדישה?

זאת המילה שהכי לא מתארת אותי.

וטוב שכך.

 

הפתעה.

אני אוהבת הפתעות.

אבל אני סקרנית.

ויש פה סתירה כלשהי,

כי אני רוצה לדעת.

אני פוחדת שזה לא יצא.

אני רוצה לעזור לכם לעזור לי.

יומולדת.

התמונות עולות.

'שיעור מחשבים.

דפיקה בדלת.

בלונים.

מתנה.

לקשור לתיק ולחזור לשיעור.

הלב דופק חזק חזק.

'אל תשימו לב, לא קרה כלום.'

"מזל טוב", "יומולדת שמח".

לו רק היו רואים מה היא מרגישה בתוך הגוף.

יש כאלה שהלחיים שלהם נהיות אדומות.

שלה לא.

אולי למזלה.

אבל בפנים הן בוערות.

'יש לי יומולדת. אני בת 15!'

השיעור מסתיים.

"מזל טוב", "מזל טוב".

חיבוק, חיבוק, נשיקה.

חיבוק גדול של מישהו,

גבוה.

חזק, אך עם זאת עדין.

חמים. Warm.

בדיוק כמו שהיא אוהבת שהוא מחבק.

סף.

"מתרגשת?" הוא בטח ישאל.

'בטח מתרגשת, רועדת מהתרגשות.'

שימחה.

חיוך גדול גדול.

מצגת על זהירות בדרכים.

"הי, מזל טוב, לי"

"מזל טוב, לילו"

חיבוק, חיבוק, חיבוק.

"יפה שלי," הוא יגיד.

יפה שלך. לילו שלך.

אני.'

 

'בבית של סבא וסבתא.

"לילו, בואי לסלון!" סבתא קוראת.

עוגה. נרות.

היא עוצמת את עיניה.

'משאלה, משאלה, משאלה.

שכחתי לחשוב על זה, שיט.

הלוואי.. הלוואי..

הלוואי שאני רק אהיה שמחה.

סתם ככה, גם בלי סיבה.

בשבילי, ובשביל כולם.

רק שימחה.

אושר.'

שאיפה גדולה,

נשיפה.

נרות מכובים.'

 

אז אני מאחלת לי,

שיהיה לי יומולדת שמח.

לא רק שמח, מאושר.

אוהבת,

לילו3>

נכתב על ידי , 21/11/2008 16:32  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 




4,918
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל♥LilU♥ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ♥LilU♥ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)