לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

'' בשבילך אתן את הנשמה כמו חייל במלחמה .. ''


אולי אני סתם עומד בחוץ ,אולי כל העולם לחוץ.. אבל אני הולך רחוק מכאן .

Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2009


אני לא רואה את עצמי בלעדייך ,

אתה כל מה שיש לי בחיים האלה . אני אוותר בשבילך על הכל @

אני מוכנה להפסיד אחרים בשביל להרוויח אותך ~

וכבר אין לי כוח , ואני בוכה - זה הכל בגלל שעצוב לי בלעדייך , וקשה לי איתך . ולמרות הכל אני רק רוצה שתזכור -

אני בחיים לא אפסיק לאהוב לא חשוב כמה זמן יעבור ..

ה'- בקשה אחת יש לי ;

שמור לי עליו, כי אין לי כלום בלעדיו.

 

 

אני לא רוצה לעבור את זה שוב ,

אני לא רוצה להכנס לזה בכלל .

לא רוצה את יום האהבה המסריח הזה ,

לא רוצה להרגיש שפגעתי בך .

לא רוצה להאמין באף אחד יותר ,

לא רוצה לאהוב יותר .

לא רוצה לחיות יותר.

 

בלעדייך ? לחיים שלי אין טעם .

אני כלכך אוהבת אותך -

 

חייב להיות שם מישהו שיהרוס ,

שיבוא וישים אצבע ,

והקשר כולו יקרוס .

מהרגע שזה כביכול כבר נגמר ,

אני לא מפסיקה לבכות .

וזה לא הדמעות שכואבות ,

זה הלב שנשרף!

מלדעת שלאהוב זה קשה ,

להתאהב זה מכשול ,

ולאהוב אותך זה בכלל רגש מסובך .

אבל זה הרגש היחיד שגרם לי לקום בבוקר .

לקום בבוקר, לחייך ולדעת ...

שיש לי אותך - שאתה הכל בשבילי .

החיוך שלי ? מוקדש לך .

הצחוק שלי ? הוא רק בשבילך .

ושאני ? כולי שלך .

אבל זה קשה להבין,

זה קשה להרגיש ...

שאתה הבנאדם שאני הכי אוהבת בעולם ,

ואתה לא רואה את זה כמוני .

שאתה נפגע משטויות ,

משקרים .

מדברים שלא נבראו בכלל ...

שאתה לא סומך עלי ,

שאני מאוהבת בך - ואתה מאוהב בי -

אבל אתה סומך על שקרים ועליי אתה לא סומך .

על הלב שלך אתה לא סומך ,

אתה מאמין לכל שטות שאומרים לך ... אפילו אם היא עליי . ומי כמוך יודע כמה אני נאמנה לך ,

וכמה אני אוהבת אותך ..

ועכשיו , משקרים ומשטויות שנאמרו סתם , כי מישהו חייב להרוס לשניינו את האושר -

זה נגמר.

ואני בוכה , מבחוץ ומבפנים .

אבל אתה יודע מה ?

תבכה אתה.

עכשיו תורך לבכות .

 

אני אבכה בשקט , כשאף אחד לא ייראה .

אני אבכה וארצה אותך ורק אותך , ואשמור אותי בשבילך ..

ועל הלב שלי אני אשמור למענך ..

ואני אחכה לך .

אבל אתה לא תראה את זה ,

אתה תחשוב שהמשכתי הלאה ...

ואתה תתטעה ,

ותבקש סליחה מעצמך ,

שלא האמנת והפסדת את האהבה הכי גדולה שמישהי יכולה לתת לך .
נכתב על ידי , 13/2/2009 14:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





16,357
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לOfiri (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ofiri (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)