לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"יש לקבל את החיים כמו שהם ולהפיק מהם את המירב"


"אבי כתב על אחד הקירות שמאחורי הקופה בצבע אדום בוהק את השאלה: האם אתם יודעים מיהי החיה המסוכנת ביותר בגן החיות? חץ הצביע אל וילון קטן. נאלצנו להחליפו לעתים קרובות, כה רבות היו הידיים הסקרניות שהסיטו אותו. מאחוריו ניצבה מראה"

Avatarכינוי:  פיי פאטל

בת: 29

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2008

שנה עברה, שנה באה, ואני כפי ארי-הי-מה


עוד שנה.

חשבתי על זה היום, האם זה אומר לי משהו.

התבגרתי?

אני לא חושבת שזה עובד ככה, בבום מתבגרים בשנה. אז נכון, התבגרתי ממש מתחילת ח'. אבל לא כרגע. אני בדיוק כמו אתמול. ואני אשאר ככה גם מחר. שנה הבאה.

אבל בכל זאת, השתנתי?

אני מקווה. אני מקווה שבזמן האחרון, באמת הצלחתי לשים לב למה שאני אומרת, ולהקשיב לאחרים יותר.

 

כתה ח', וביחוד הקיץ, היה הזמן הכי טוב בחיים שלי. בכדוריד, נהנתי מכל רגע, ובתנועה, ממש הרגשתי שהקבוצה הלכה לאנשהו. ממש התגבשנו. בקייצת, בטיול מים, בחייצת... היינו יחד. וזה נפלא

 

לי כתב שהוא הולך לבית כנסת.

ואו. זה כל כך רחוק ממני.

בכלל, בז'-ח', הבנים עלו לתורה, ואצל חלקם ממש אפשר לראות שזה עשה להם משהו. לי, אורי...

אז אם הייתי עולה לתורה, גם אני הייתי רוצה ללכת לבית כנסת?

אם הייתי לומדת על הכל, על המסורת, הייתי מרגישה יותר מחוברת לזה?

הייתי ממש משתנה, כמו אורי למשל? אורי, שבתחילת ז' התווכח תמיד בשעורי תנ"כ, על זה שזה לא הגיוני, וכמה וכמה פעמים הצהיר על עצמו כאתאיסט? אורי, שכמעט כל שיעור תנ"כ שבו המורה אומרת משהו על ההיבט החילוני של הסיפור, מתחיל לצעוק עליה?

אני לא חושבת.

אני ממש לא מרגישה את עצמי פה.

אז נכון, חופש, ומבצע תפוח בדבש, אבל עדיין.

למה?

כי לפני איזה אלפיים שנה איזה אחד אמר שהוא שומע מישהו?

אני לא יודעת.

יואו.אני ממש לא יודעת

נכתב על ידי פיי פאטל , 29/9/2008 18:41  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כןכן עיצוב חדש


אה  והתחילו הלימודים זה חרא אבל לומדים רק שעה אחת ערבית הזנה, זה טוב...

 

אממ ואני אעדכן כשאני אהיה קצת יותר ערה

 

ליל"ט כפרות

נכתב על ידי פיי פאטל , 6/9/2008 00:55  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,017
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , ספורט , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפיי פאטל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פיי פאטל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)