לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Place


בלוג נחמד, עם הרבה דברים, בא לכם? כנסו, לא בא לכם?! אל תכנסו..

כינוי: 

בת: 31

ICQ: 284018216 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

כמו גלגל ענק...


החיים הם פשוט כמו גלגל ענק...זה כ"כ נכון...

ברגע שחשבתי שאני הכי למעלה בעולם וכלום לא יהרוס את זה=בשניה הכל הלך.

אני יודעת שזה עניין קטן וזה שטויות,אבל זה הצליח  לשבור לי את המצב רוח ששמרתי עליו כבר כמה חודשיים...

הרבה זמן אני כבר אופטימית ומחליקה על הדברים הקטנים..ותמיד מסתכלת על חצי הכוס המלאה...אבל זה פשוט שבר הכל.

ויודעים מה?! שילכו להזדיין כולם!! אני אחזור ל=ש=ם ובגדול!!!!!!!!

רק דבר אחד אני לא מבינה...למה הגלגל לא יכול להעצר שם,למעלה.

פשוט להתקע למעלה ולא לרדת לעולם...אני יודעת שזה לא אפשרי.

 כ"כ קשה לראות מישהו שמח?! כואב שאני מאושרת?!

אבל לא..תמיד משהו יהרוס הכל...גם אם זה משהו כזה קטן וטיפשי.

לא נורא,אני הולכת לעבור חוויה מתקנת.

ואני אשרוד גם אם כולם יחפרו על זה.

מה שמשגע אותי זה איך הדבר הזה גרם לי לחשוב על דברים אחרים.

ופתאום ניהיתי כ"כ בדיכאון...הרגשתי כ"כ לבד בעולם.

 בלעדיהן,בלעדיהם, בלי המשפחה שלי ובעיקר- בעיקר בלעדיו.

 החיים הם כמו גלגל ענק פעם אתה הכי למעלה מלך על כולם ובשניה בלי שתשים בכלל לב אתה עמוק עמוק למטה,עמוק בזבל.

טוב אז זהו...עוד כמה ימים אני אשכח מהכל ואחזור למצבי האופטימי ואוהב את החיים...

 

3>

 

נכתב על ידי , 3/8/2007 18:58  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עדיה:) ב-19/8/2007 15:53



1,317
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעדיה3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עדיה3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)