לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Place


בלוג נחמד, עם הרבה דברים, בא לכם? כנסו, לא בא לכם?! אל תכנסו..

כינוי: 

בת: 31

ICQ: 284018216 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

....


כן כן,נטשתי....

אין לי ממש מה לכתוב....

אז עוד שבועיים נגמר החופש...מבאס:(

עכשו הזמן להתחיל להתכונן למבחנים ולעשות שיעורים..לא שיש לי כח אבל אני מתחילה בשלבים...

היום כבר התקדמתי! פתחתי את ספר מתמטיקה!זה הרבהXD

 

היום הייתי עם צ'ירלוצ' ושקי במודיעין סנטר היה מצחיק:):)

 

יום ראשון יומולדת לנטע.מזל טוב:):):):)

 

אממ זהו אני חושבת...אם יהיה משהו מענין בזמן הקרוב אני אעדכן...

 

אה...ומאמי שליי?!=אוהבת אותך כ"כ....

 

בייי חבר'ס 3>>

 

נכתב על ידי , 16/8/2007 22:36  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סתם אחדד ב-21/8/2007 15:45



1,317
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעדיה3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עדיה3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)