Ariel:]

My Friends Come First, It's The Bottom Line.

כינוי:  אריאל ששון:]

MSN:

12/2008

טיול שנתי:]

נסענו לניצנה שזה חור ליד מצרים:] חחח

יום 1:

נפגשנו כל השכבה בבוקר ברבע ל 7  חח

איך שראיתי את נחשון עלה לי החיוך הראשון של אותו יום:] וגם כשראיתי את דרור:]

שני האנשים הכי טובים שיש.

כולם עלו לאוטובוס..וחזרו לישון חח

חח תראו את כל הרגליים על המושבים חחחחח

ויצאנו. זה איזה 4 שעות נסיעה משו כזה..

אז אתם יודעים כולם עם האוזניות, ישנים וזה...

דרור כפרע עליו:]                                                       פרנצ'י:]                                       אחרי איזה שעה של שינה ומוזיקה התעוררתי...עשיתי קצת צחוקים עם פרנצ'י

וכמה תמונות עם חברים:

לולו המדהימה:] [ורבע ממני חח]                             רועיקי החמוד:] חולה עליו3>                                             שוב אני ולולו:]                                                                    כספי נשמה:]

מיכאלה3>                                                                    חח נחשון וכספי חחחח

לילי[המחנכת שלי]:]

עמנואל ונחשון

אחרי עצירה בyellow ועוד קצת מנוחה..

עצרנו בעצירה הראשונה...היה לנו הליכה של מלא זמן והכל עליותתת רציתי למות, אבל היה צחוקים:]

תראו מה היינו צריכים לעלות!@ [לפני]

[אחרי] מלמעלה..תראו איפה האוטובוסים שתבינו זה עלייה אחושרמוטהה!

פז בפסגה חח:]                                                              קצת מנוחה בסוף של העלייה..                               תראו איזה רחוק זה יאוו!@

אחרכך המשכנו ללכת וללכת...לעלות ולעלות....

ואז - הפסקת סיגריה..[לא אני, אני הפסקתי...]

מימין לשמאל: דרור, ספיר וסתיו הצפוניות, גיא הסטלן, פז ורועי.  3>.

הנוף, מההפסקת סיגריה..איזה כיף:]

אחרכך הסבירו לנו על מכתש רמון..כלמני חרטה ושטויות חח:

מכתש רמון: 100מם חחחחחחחח לולו נחה בהסבר על מכתש רמון חחח                                 חח עידן שחייה בסרט[המבין יבין]ברקע גם קריסטיו מימין,ועוד כמה

סתיווש וספירוש חחח נשמות3>

אחרכך ירדנו את כל ההר הזה, כשהגענו למטה עשו לנו עוד הסבר על חיות וכאלה..לא כזה מעניין

אבל אכלתי sneackers אז היה בנזונה:] חחח

משם התחלנו ללכת בחזרה לאוטובוסים..עוד הליכה ענקית אבל היה יפה בדרך:]

נחשון כפרע עליו:]                                                                אני ולילי...

תמונה אומנותית:] חח אני צילמתי...                                      חח גם אומנותי...התחת של סתיו:]    שמיים:]                                                                           עוד שמיים:]

ועוד שמיים:]                                                                     עננים זה הדבר הכי יפה שיש:]

אחרי זה הלכנו לאכסניית ניצנה, שם אכלנו תארוחת ערב הכי מגעילה שאכלנו בחיים..גועל נפש.

אחרי זה הלכנו לחדרים לשים תוודקות וזה..היה לנו מלא שתייה אבל לא שתיתי, לא היה לי חשק.

בסוף היה מלא בעיות כגון P:

גנבו לנו תמפתח או שהוא נאבד אבל קשה לי להאמין שהוא נאבד..לא יודע לא משנה כבר,

בכל מקרה לא יכולנו ממש לשתות כי הדלת הייתה פתוחה כל הזמן..אז הלילה הראשון די נהרס..

אבל יותר מאוחר כולנו ישבנו בחדר והיה צחוקים:]

עשינו בעיות לזאב ולילי ולא הלכנו לישון..כל הזמן יצאנו וזה..עשינו רעש חחח

וגם שמנו תמטאטא על הדלת שכשזאב[הרכז] יפתח תדלת זה ייפול עליו חחח

איזה פחד הוא כולו מסתובב בחוץ כמו מלאך המוות חח דפקתי צרחה של כוסיות כשהוא הסתכל עליי, נבהלתי אחושרמוטה...חח אבל היה צחוקים...

ואז כולנו ישבנו בחדר ומיכאלה ומעין באו אלינו...אז היה נחמד:]

נרדמנו באיזה 5 בערך...אני פרנצ'י וכספי...כל השאר נרדמו לפני...

יום 2:

ב7 לילי העירה אותנו...בוקר טוב!@ בוקר טוב!@ כמו חולת נפש..אני אומר לכם היא על באנגים זאתי..חולת נפש.

הלכנו לאכול ארוחת בוקר.דווקא היה סביר...

אחרי זה הלכנו לרכב על גמלים...לכולם לא היה חשק וכולם התבאסו, אבל היה נחמד בסוף...

כמה תמונות מהיום השני:

הגמלים:]                                                                       חח גמל חמוד...:]

תמונה אומנותית שאני צילמתי...אחת היפות לפי דעתי:]

אחרי זה חזרנו...הלכנו למין חורשה כזאת ליד האכסניה להכין פיתות ותה וזה..היה נחמד:]

פרנצ'י מכין פיתות עם המדריך חח                     רועי, תומס, אני, ומור. חח כולנו עצובים כי מור חופרת חחחחחחח

מימין לשמאל: ספיר, לולו, סתיו, ורומי. חח ספיר: אני לא יגיד להם שהמצלמה בכלל שם:] חחחחחחחחחחחח

אחרי זה חזרנו לחדרים...היה פעילות בדיונות שבהתחלה לא רצינו ללכת, וליל המחנכת התעצבנה וזה...בסוף הלכנו...התכוונו להשאר באוטובוס אבל הלכנו בסוף...הייתה שם דיונה ענקית עשיתי סלטות וזה אני יעלה וידאו ליוטיוב וישים קישור פה...

היה כזה כיףף... יש גם תמונות:

הנוף מהמצפה של האכסניהה..                                         רן ורועי..עם הנוף:]

פרנצ'י עם הנוף:]                                                       אני עם הנוף:]

עוד תמונה של נוף מהמצפה..                                             היה שם איזה פארק סולארי כזה משו מגניב...

תמונה ממש יפה שלי שרן צילם:]                                         חח אני ופרנצ'י סטלנים:]                                     חח שוב אני ופרנצ'י סטלנים:]                                      חח מור נפלה זה היה כזה מצחיקקק

זאת הדיונה...ענקיתתתתתתת!@                                          איזה יופי:]

חח עידו משתין

עידו, כספי, בני ואני קפצנו מהדיונה אחושרמוטה!!@

קפיצה מטורפת אחושרמוטה!@

תראו את כספי ועידו מימין                                                אני ובני משמאל:]  קפיצה מטורפת!@

אחרי זה כל כיתה הכינה מרק וצ'יפס וכלאה..היה גועל נפש...

מרק חול, צ'יפס עם חולף ופיתה עם חול צ'יפסלט.

גועל נפש.

ואז נסענו חזרה באוטובוס...היה צחוקים עם שריאל כפרע עליו.

חח המורה אמרה: בגלל שהשארתם את הכלים מאחורה אין דיסקו בערב!@ חח

אז סתיו אמרה: " למה זה היה כלי דיסקו?" חחחחחחחחחחחחחחחחחחח כלכך מצחיקקק!@

והגענו ואז היה מסיבה... ורועי השתכר מתתתת אז סחבתי אותו עד לחדר אבל לילי תפסה אותו...

עשיתי מה שיכולתי רועיקי..מצטער3> חולה עליך

ואז השכבנו אותו לישון אני וספיר, ואז כבר לא היה לי כוח לכלום אז הלכתי גמאני לישון.

ב4 ככה נחשון מעיר אותי אומר לי: "אריאל מה אתה סתום אתה לא שם לב שרועי משתין לך על התיק?"

חח וכן הוא השתין לי על התיק:] פספס טיפה את השירותים... לא נורא קורה, חולה עליך:]

לא היה לי כוח להתמודד עם זה אז חזרתי לישון...

יום 3:

קמתי בסדר כזה..הלכתי לאכול עם בני וזה היה צחוקים...ואז היה טיול אופניים. ולא היה לי כוח אז נשארנו אני, מיכאלה, מור, דרור, כספי, ועידו..ונרדמתי חזר על מיכאלה חחח ואז על דרור חח ואז על נחשון קיצר ישנתי ממש טוב ומלא זמןן ואז עלינו על האוטובוס חזרה.

איזה חצי שעה הייתי עם בני ושריאל בטלפון, הם באוטובוס השני ואני בשלי,

כל הדרך צחוקים אחושרמוטהההה, עשינו משחק שהם אומרים מה הם רואים ואז אני אומר להם אם אני רואה את זה אחריהם חחח היה ממש מצחיק.

ואז עשינו עצירה במקדונלדס..או שזה היה לפני השיחה נראה לי...לאמשנה אכלתי ביגמק עם גבינה:] עמנואל קנה לי כפרע עליך נשמה3>

ואז היה צחוקים חח אה דרך אגב..זאב רואה[המבין יבין].

ואז חזרנו לרידינג..נשארתי קצת עם דרור מיכאלה סילביה רועי עידו ומעיין ואז לקחתי קו 4 עם עידו הביתה...חזרתי ההביתה אכלתי והלכתי לישון:].

זהו עד כאן:] בטח יש מלא דברים ששכחתי, או שהורדתי מרצון:]

המבין יבין לילה טוב לכם:] מקווה שנהנתם.

אם בא לכם תגיבו אתם יודעים טיפפההה השקעתי פה...

3>

נכתב על ידי אריאל ששון:] , 13/12/2008 12:57
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט