לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בחורה בת 19 שמתגוררת בחו"ל. בטח לא שמעתם את זה מקודם

Avatarכינוי:  ג'יימס.

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2014

מי קורא בכלל את הבלוגים האלה?!


 

 

אני מתגעגעת לימים שבהם מספר 1 בבלוגים הפעילים היה הולי סניה, 

לימים שבהם כל רשימת הפעילים הייתה מורכבת מילדים אימו ובלוגי סיפורים ובלוגי עיצובים. 

גם אם הם לא היו האיכות הטובה ביותר, גם אם לחלק מהם לא "הגיע" המקום הזה, בכל זאת תמיד אפשר היה לדעת למה ואיך בדיוק הם הגיעו למקום הזה. התשובה: כי לאנשים עניין מה הם כתבו.

אנשים היו נכנסים לבלוג, מגיבים לפוסטים, יוצרים "באז" סביבם. הם אשכרה הגיעו לרמה שמזכירה סלבריטיז (במיוחד כשזה נוגע למפגשי ישרא).

 

כיום, אני לא יכולה להגיד את אותו הדבר. 

 

ברשימת הפעילים מככבים שמות שזה פשוט ברור לגמרי שנענע10 ו/או ישראבלוג שמו מתוך אינטרסים שלהם.

אם תיכנסו לבלוגים האלה תראו שבכ"כ הרבה מהפוסטים שלהם אין תגובות בכלל.

אתם יכולים להגיד לי עד מחר שזה הכל מצפיות, אבל למה אתם מצפים אם הבלוג נכלל בעשירייה הפותחת? מן הסתם אנשים ייכנסו לבלוג!

וזה במיוחד מגוחך כאשר הבלוגים פתוחים פחות משנה - אתם באמת רוצים שאני אאמין שהבלוג המעפן שלכם הגיע לגדולה בישרא, בלי לגרוף תגובות בכלל, והכל בכלל שהם נורא פופולארים? נו באמת!

זה כאילו לישראבלוג כבר לא אכפת מהאינטליגנציה של המשתמשים. 

הם טיפשים מדיי לשים לב, בואו נשים עוד בלוגים לא קשורים ברשימת הפעילים! למי אכפת שזו פעם הייתה רשימה לגיטימית?!

(וכן, אני לגמרי מצביעה על בלוג הספורט. מה זה החרטה הזה??? אתם באמת מצפים שאני אאמין שלרוב האנשים בישרא בכלל אכפת מספורט?!)

 

בחייאת, אני פשוט רוצה שמישהו יסביר לי את המכניזם המטומטם מאחורי מי ששייך לרשימה הזו.

לפעמים זה נראה כאילו אנשים נמצאים שם לגמרי באקראי.

 

 


 

 

ג'יימס. שני פוסטים ביום זו גם אופציה

נכתב על ידי ג'יימס. , 28/6/2014 10:31  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'יימס. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'יימס. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)