לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Sticks And Bones May Break My Bones But Your Words Will Fuckin Kill Me


ילד קצת אבוד =]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

שונה ... ולמרות הכל דומה...


ובכן... אממ... היום אני בן 18 ויום...אתמול הייתי בן 18...ושלשום הייתי בן 17 , 11 חודשים ו-30 יום ^_^ , האם הרגשה שונה? מבחינתי כמובן ומבחינת רוב האנשים , אלא אם כן הם בוחרים בכך , אני מרגיש דומה וכמו שזה ברור מאליו לפי דעתי לא השתניתי...נכון כרגיל השנאה שלי לזרם הכללי ולחוקי החברה היא עודה בוערת , אוקיי מותר לי להכנס למקומות מעל 18 ... לקנות אלכוהול ללא שאלות ... לא הטריד אותי לפני..נכנסתי , קניתי , שתיתי ...זה לא מדאיג...

הנקודה לדעתי היא שהזרם הכולל ששוטף אותי...את כולנו למעשה... שמצפים ליותר אחריות למשל עם התבגרות האדם , לא מתחשבים מספיק באישיות וחושבים שאפשר פשוט לסובב כפתור למתוח ולחווט קצת את האדם...להתחיל אותו מחדש והכל יפעל כיאה לגילו, אבל לא , זו לא המציאות והיא לא תהיי .

הסביבה אכן מעצבת את הדמות שלי , נותנת לי אפשרויות רבות ומגוונות לבחור לאן ברצוני להשתייך... אבל זה לוקח זמן ולא רק במושג הזה יום ההולדת... אנחנו בוחרים...בוחרים כל רגע בחיים...כל יום , שעה , שנייה... אין לי בחירה נכון...אבל עדיין אני מנסה לחשוב ולבנות את עצמי לבד...החברה לא תעלם כי אנו זקוקים לה...האמת שכרגע אני רושם ושם לב בקריאה שהכל מבולבל...אבל אלו בעצם המחשבות שלי שמובאות לידי כתיבה... On these walls I drain my thoughts...

מה נשאר לומר...החלפתי ספרה בגיל...עבר היום...היה סביר... אבל החלק הכי חשוב , היה ... חסר.

 

ו...אוהב אותך נורא נורא...אוהב כ''כ כ''כ כ''כ...**קוואק* ^_^

 

for those of you wide awake...wondering day… after day what will I be? what was I made for?

 

we all have forever… we'll all get better…don’t worry yourself to death

 

 

אכן אולי המילים לא הכי נכונות..ומשופצות לטובתנו...אבל לא יהיה נורא להאמין קצת יותר..ולתת יותר אופטימיות...


 

 

 

והנה תמונה שקיבלתי...ואהבתי אותה מאוד מאוד...אני חושב שהיא משתלבת יפה בחדר שלי ובצבע שלו, ועכשיו החדר עלה ברמת העיצוב בהחלט..הוסיפה המון התמונה ... וגם בקיץ כשיהיה חם אוכל לדמיין שאני שם ...בקרב כדורי שלג XD .

 

 

 

אממ .. וול...אז סיימתי אני משער לבנתיים...אחרי שיצאתי לי ממחברת ספרות...אכנס עכשיו לתוך מחברת תנ'ך :] , שישי המגן...

HEY HO , LETS GO...

 

נכתב על ידי , 12/5/2008 19:30  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בן: 34

ICQ: 263283394 

תמונה




1,727
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRavezor אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ravezor ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)