לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

בקרוב זה בא!!!!!


תחיה כאילו זה גן עדן עלי אדמות

Avatarכינוי: 

בן: 40

MSN: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2016    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2016

סתם



את לא חייבת לי כלום 

יש רק ציפיה , בלי עניין 
קניתי לך שעון אולי תתני לי זמן 
ולא הייתה לי שום צורה טובה יותר להתקרב 
אז בטח את אומרת שהכל היה סתם 
וזה לא שזה פוגע אבל אני יודע 
שאף חבר שלי לא מתגעגע 
אלייך או לכל מה שהיה 
וזה מה שמראה לי את חומרת הבעיה 
אל תאמרי לי שאת עוד אוהבת כי את לא 

את לא חייבת לי כלום 
גם אם בחרת לעזוב ולקום 
לא לא אמרתי לך שום דבר 
לא אמרת לי אף פעם 
מה עשיתי לא בסדר לא בטעם 
בטח את אומרת שהכל היה סתם 


את מיפה את הדברים איפור 
הופכת כל מילה למגילה סיפור 
כאילו לא כועסת אבל די ברור 
ציפית ממני שאהיה יותר שבור 
אבל הבעיה זו את 
נעלמת לי כמו שבאת 
לא רצית להיות האחת אז 
בטח את אומרת שהכל היה סתם 


ואם את לא חושבת שהכל היה סתם 
אז אני חושב גם אבל את בטח לא תאמרי מילה כי 

את לא חייבת לי כלום 
גם אם בחרת לעזוב ולקום 
לא לא אמרתי לך שום דבר 
לא אמרת לי אף פעם 
מה עשיתי לא בסדר לא בטעם 
בטח את אומרת שהכל היה סתם 

וגם אם את תאמרי שזה היה סתם, 
הזמן הה ביחד לא הוא לא נעלם, 
לא משנה מה שתגידי לא משנה מה את חושבת. 
מציע שתקשיבי למרות שאת לא חייבת לי כלום
נכתב על ידי , 19/10/2016 01:37  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




8,742
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , כלכלה וצרכנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMISHMIISH אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על MISHMIISH ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)