לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  אילוש.

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

מחר יומולדת שנה לבלוג!!O:+ "עיצוב חדש.." + עוד כמה..


 

טוב אז ככה.. נתחיל מהעיצוב החדש!

אני אישית חושבת שהוא מהמם, למה? כי הוא בצבע תכלת!!P:

חיחי אני אוהבת תכללתתתת...333333333>

זה עוד לא מכון אני עוד צחה להכין מפריד ואולי אני לא יכין... ניראה=\

 

טוב אז כן, מחר הבלוג שלי חוגג שנה! ( ב- 9.12.07 )

אמ.. אני לא יודעת אם אני אהיה פה ויעדכן אז עכשיו אני עושה משו קטן ומתישו אני יעשה אולי משו.. ניראה כבר:|

 

ת'אמת חשבתי בכלל להרוס את כל הארכיון (לא אליס, אני לא מנסה לחכות אותך^^)

כי מצד אחד, כשאני מסתכלת על זה אני נהיית מתוסכלת..

מצד שני, אני מסתכלת על זה ואני רואה כמה עברתי כמה היה לי טוב כמה היה רע ואיך הייתי..

זה מזכיר לי את פעם..

אז ניראה לי אני ישאיר ו.. אני יראה מה אני ימשיך הלאה..

 

טוב יאלה עפתי לשחק בסימס!!

ביבי..

3333333>

(מותר להגיב)

נכתב על ידי אילוש. , 8/12/2007 02:57  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של What the fuck ב-9/5/2009 13:18
 





2,298
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , משוגעים , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילוש. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילוש. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)