לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Welcome to wasted Airlins


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2013

moving on


בא לי שוב בלוג פעיל..ויש לי מלא מה לרשום,לא יוודעת מה עוצר אותי,אוף,אולי המחשבה שזה במיילא לא יועיל לצרות שלי באמת =\


פעם שלישית,צריך להמשיך הלאה. זה לא ייקרה לי כבר שוב בפעם ה4..אני מקווה


 


אני צריכה להיות חזקה הפעם


ותהרגו אותי אם זה לא הכי קשה לי,להתחיל עכשיו הכל מההתחלה,למחוק כמה שנים טובות מהמח,שנים שהבזבזו,וחבל..


אבא צודק(מוזר לי  להגיד את זה ),אני צריכה לשים לב הרבה יותר מוקדם בקשר שז הלא מתאים,אני גם פחות אתבאס "על כל מה שכבר השקעתי"


מעניין אם זה באמת מה שמפריע לי. מעצבן אותי שיכולנו להית מושלמים ביחד :\  יש לנו את כל הבסיס לזה. אבל אתה לוקח אותי כמובן מאליו.


יושב לך ומעשן כל היום את החומר של אמא שלך ....אתה נראה לי כזה קטן לפעמים,והקטע היפה זה שאתה מתנהג


כאילו אני תמיד אשאר \=


ואני,.כמו סתומה.. נשארת..


 


צריך להמשיך הלאה.


 



נכתב על ידי Yam Yummm , 7/7/2013 13:01  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  Yam Yummm

בת: 32

MSN: 

תמונה




79,709
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , פילוסופיית חיים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לYam Yummm אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Yam Yummm ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)