לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

emotional impotent



Avatarכינוי:  Miss.Jenny

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2009

שלל בולשיט שנכתב תוך כדי שיעור מטומטמיקה


Today I saw my father build the most horrendous thing!
A wooden box with doors and windows sitting in my favorite tree!
A few years late but there it was – a painful thing to see!

He’d promised me that when he was done I’d surely start to sing!
Well, I think cry was the word he was searching for ‘cuz that’s exactly what I did!
The thing was green to match the tree - I told him it’d scare any kid!

A place of joy and fun it wasn’t ‘cuz inside the thing were worms and bees!
And Hurricane Dolly, with all its winds and might, couldn’t knock the green thing down!
I wish it had but there it was despite the storm’s destruction all across our town!

Dad wants me to play in it – pretend the thing’s a mighty ship sailing across the seas!
And I tell him this – it’s square and green and crooked and a safety violation!
I’m sorry, dad, but not today I’ve got another tree as my destination



I think its very hairy
I think its getting hard
I think its very bounce
And what is the bagy thing
Its flopping all around
Well if u guessed it’s a

Spider on my arm.

I wrote an awful poem,
it was bad in the extreme,
I showed it to my sister,
and it made my sister scream.

I gave it to my mother and she promptly flipped her slid,
my father blew a gasket
and my little brother hid.

I brough it with me
to school today,
my teacher nearly fainted
and my friends ran away.

I never knew how amazing it will be
it was just blast!
I’ll make another one.

נכתב על ידי Miss.Jenny , 26/2/2009 17:47  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



restart or a new start?






בזמן שאחרי יותר מתחילת קבלת המציאות וניסיון שינוי..המתג נכבה.
יש הטוענים שזה בגלל קצר,יש הטוענים שזה בגלל תקלה בי ויש הטוענים שהמתג נכבה על ידי מישהו.



לפי דעתי- אין לי דעה.

יש לי אחלה של חלומות.הזויים ומטובלים באי שפיות קלה- just the way i like it.
למזלם של כמה אנשים [שרובם מופיעים לי בחלומות] יש חוק שאוסר עליי להרוג אותם,ככה שזה טיפה מבאס אבל מי אמר שהחיים הם פיקניק?

אם חושבים על זה,תארו לכם שלא היה את החוק [המגוחך להפליא] האוסר על אנשים להרוג אנשים שהם שונאים, העולם היה בכאוס קטלני ואף אחד לא היה שורד, אבל גם זה באסה. להיות לבד זה לא פיקניק.

רק עכשיו חשבתי על משהו ; מי אמר שפיקניק זה בכלל כיף?!
זה שאתה יושב על מדשאה שהמוני כלבים השתינו עליה,תוך כדי נכנסים לך נמלים,בני משפחה ומזיקים אחרים לתוך האוכל, פתאום נגמר האוכל וכולם משועממים ושותקים.ואם ירד גשם? ואם מישהו יחנק למוות תוך כדי אכילה?
ואם? ואם..?  ואם זאת מילה קסומה. על גביה מוסתרות הרבה שאלות..ותשובות גם.
כחו למשל את הדוגמה הבאה ; במבחנים/בחנים אומרים לכם : האם משה שבר את לוחות הברית?
ובכן, זאת היא שאלת 'כן ולא' בגלל שהיא מרכיבה אך ורק את התשובות או 'כן' או 'לא'. אבל אם להתעמק בה אתם יכולים לראות שקרה משהו,זה קרה,אבל לא ידוע בידי מי...אולי מה שמעניין אותנו לדעת זה למה?.למה אותו משה שבר את הלוחות ולא הניח אותם? אבל זאת סתם פילוסופיה שאני ממציאה תוך כדי המתנה למאסף הסרטים שלי שבכל רגע שאני כותבת קרובים יותר לצפייה בלתי חוקית שלי ;).

קר.קריר. גשם.  אני לא מבינה אנשים שמתלהבים מגשם.האמת במקרים מסוימים גם אני מתלהבת מגשם. להתרכז בטיפות מים שנופלות מתקרת השמיים זה בהחלט דבר מרתק על פני מורה צעקנית ומרירה.
אבל העובדה שאנשים קופצים משמחה בישראל רק למשמע המילה "גשם" זה אובסורדי. זה ילדותי. התרגשות מדבר שגרתי זה בין הדברים החסרי תועלת שיש .
אבל בכל זאת- גשם זה דבר מקסים,מרתק,מהפנט. זה מרגיש שכל טיפה שצונחת מהשמיים היא הטיפה אחרונה שאתה אי פעם תראה בחייך,ואתה רוצה לנצל רגע שלך עם אותה חוויה.




אני מחכה לעתיד. hell with it.אני כבר בעתיד. או שאני בעבר של העתיד שאני נמצאת בו עכשיו? או שזה הווה?
מבחינה דקדוקית,מדעית,בנאלית,אנאלית,אוראלית [זה לא קשור,פשוט רציתי להוסיף עוד מילים עם סיומות -לית] ; אני כאן.בהווה.בחדר מול המחשב ,כותבת פוסט מרוב שיעמום אחרי שלא נכנסתי לבלוג שלי מעבר לחודשיים,שומעת להקה חביבית למדי שמתחילה למצוא חן בעיני.
אבל אם לחשוב על זה לעומק.. אני בעבר. עד לפני רגעים ספורים הייתי בתחילת הדף,מתחילה את החפירה, ועד עכשיו אני נמצאת באותו מצב רק עם שינוי המיקום שלי.המיקום האנלוגי שלי.
טכנית,אם חושבים על זה, אדם נע בזמן בכל משך חייו. עובדה שנולד תינוק [עבר של אדם],כל דבר שעושה בהווה שמחזיק אותו חיי [הווה האדם] והעתיד הוא מוות. רואים? אפשר לנוע בזמן בלי להמציא מכונה,בלי כל השטויות של מהירות האור ותאוריית מנהרות התולעת שיש ביקום.
תחיו.כי תמותו. רואים? גם אני חוזה את העתיד.

אופטימיות ונאיביות הם בין הדברים ההורסים את החברה ויוצרים אשליות אצל האדם ; אם אתה רואה את העולם בוורוד,שהשמש זורחת,הציפורים מזמרות,אנשים מנומסים האומרים 'בוקר טוב' איש לראהו ; סימן שאתה חי בבועה,או שאתה חולם.
את אותם אנשים שמחים,מאושרים,עליזים [במובן של שמחי יתר,עם הומוסקסואלים אין לי בעיה] צריך להכניס למוסד.
הפסימיות והדיפרסיה שוררת בכל אחד ואחד מאיתנו.לא נוכל למנוע אותה,לשנות אותה,להפסיק אותה.
אדם המנסה להתאבד,זה לא אדם עצוב ומסכן- זה אדם עם שכל ואומץ להגיד לעולם : " goodbye assholes , i'm out".
אני יודעת שרבים חולקים על דעתי,אבל אותי זה לא מעניין.זכותי. תקנו בעלות על הלוג שלי ואז נחשוב עליכם ._.
דרך אגב- בלאט! אני לא אימו מסריחה שמנסה לקבל צומי!.

אגדות מכינות אותנו לחיים האמיתיים ;
כיפה אדומה- הסיפור בעצם מספר על בעיות הרעב בעולם,בעיות הפדופילים,בעיות הקניבאליזם, ואולי אפילו בעיות השוביניסטיות.
סינדרלה- מחלות שכחה,כאב לב,התעללות בפועלים זרים, ואם חושבים על זה... בעיות פמיניזם.
היפה והחיה- נישואי תערובת, בעיות שיעור [יעני מהמילה 'שיער'],ואני בטוחה שיש משהו עיקרי..אבל שכחתי אותו.נאחוי.
שלגיה- בעיות הגדילה בשנים האחרונות, יחסי מין טמאים [יעני אורגיות],שוב פועלים זרים.
עמי ותמי- בעיית הקאניבליזם,רעב בעולם.
עוץ לי גוץ לי- רביית ילדים, העצמת ערכים חומריים על רגשיים,עובדים זרים.
רפונזל- בעיות שיעור,טיפשות האדם בעקבות 'אהבה'.
היפייפיה הנרדמת-אי שוויון מעמדות,קומה,נקמה,תקוות שווא.

כמובן שיש עוד,אבל בנתיים אני לא יכולה לחשוב על עוד משהו שאני מסוגלת לבטא במילים.

נראה לי אני רוצה לישון.אבל אני לא יכולה לישון.
אני חושבת שאין מה שכדור פרוזאק לא יכול לרפא :)

לילה. חלומות [ר]טובים.





נכתב על ידי Miss.Jenny , 23/2/2009 00:39  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





211

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMiss.Jenny אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Miss.Jenny ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)