לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

BeWare Abduction Zone




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008

6 חודשים ארוכים עברו מאז+תמונות...


שעידכנתיייייייייי  התגעגעתי, התבגרתי בשנה, השתנתי (בצבע שיערי היפה) & סיימתי י"ב (מזל טופ לי)

הממ אז בחצי השנה הזאת מה קרה..הכרתי כמה אנשים מדהימים, עם כמה פחות מדהימים רבתי (דלית שונאת אותך שרמוטה חולת נפש) , אני ודנצ'יק אהובי כמעט שנה וחצי יחד (עוד מזל טופ לנו) הייתי באילת היה פאן ביותר אבל נו מי בסוף י"ב לא היה באילת ^_^ לאלקין אישתי היה מומולדת לי היה מומולדת (לעוד הרבה אנשים היה מומולדת לא יו ביצ'ס פשוט אינלי כח לכתוב שמות)
וההכי חשוב סיימתי י"ב חחח אז נראלי הפעם הבאה שאני יעדכן זה כבר יהיה בצב"א ^___________^

כמה תמונות חדשות אנד לילה טוב הבתותכם זונות 3>>>


הפרה על הפרה...

יאמי שמיכה ורודה...שקסי

יצאתי דומה לצב =\ כמה עצוב

אני ויפה(ג'סי) המעלפת 3>

סקסי וונאבי אימו...(אני)

משעמם במלון...

מוקדש לאנשים עם פאטיש לרגליים =]...

אלף נשיקות לאנשים שהתגעגעתייייי 3>>>

ולדהור חזרה הבית 3>>>

ביי פריטי ביצ'ס לא יא




נכתב על ידי Unknown+_+ , 22/6/2008 04:11  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  Unknown+_+

מין: נקבה

ICQ: 279875335 

תמונה



מצב רוח כרגע:


הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לUnknown+_+ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Unknown+_+ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)