לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



כינוי:  Kansas

בן: 34

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

אלכוהול מוציא ממני הרבה הפתעות


ימים קשים....

 

אחרי שהסיפור עם יגאל נגמר נסעתי לפגוש אותו בתל אביב.... היה לי הכי כיף בעולם, יצאתי איתו ועם חברים שלו לאויטה והייתה הופעה הכי מצחיקה שיש.... כולי הייתי סלב, וגם לי וליגאל הייתה שיחה טובה בלילה... זתומרת ב5 וחצי לפנות בוקר....

 

אחרי זה כשחזרתי הודיעו לי שבשבוע האחרון שלי לעבודה אני עובד רק שלישי ורביעי... שזה ממש מבאס כי זה הכסף שלי לצבא ואני צריך כמה שיותר... בשביל זה אני עובד עכשיו... באסה חסה. אחר כך פבל עיצבן אותי... והכל עלה, מלא דברים שאני משתדל לא לעלות לרמת מחשבה, אז לא יכולתי להשאר יותר בבית.. יצאתי לסיבוב לבד. בזמן האחרון זה הופך לסיבובים מאוד תדירים... וזה קצת מטריד.... כי נראה לי שאני בדרך לעוד אחד עכשיו... אור אמרה לי שאני צריך להיות זהיר עם ההחלטות שלי, ועם הפעולות שלי... היא נתנה לי דוגמא טובה למצב שבו העצה שלה יכולה להיות טובה לי.... מה יקרה כשיגאל יהיה בח"ול ואני אחזור לסופשי"ם?... הרי אני לא ארצה להיות לבד... ז"א אני צריך לחזור לדיפלומטיות המעצבנת הזאת שגררתי כל התיכון. ולהתחיל לאהוב את עפולה למרות הכל.

 

אחר כך הילה שלחה לי הודעה, אמרה לי לבוא לגורן, שיש מסיבה טובה.... נכנסתי והיו שם מלא חבר'ה שאני מכיר... ושתיתי המוןןן.... בזמן האחרון אני יכול להיות הכי מבואס וכשאני אשתה יהיה לי הכיף בעולם... הייתי מאושר, ודיברתי עם יגאל... אפילו עברה לי לכמה רגעים המחשבה שהוא עבר תאונת דרכים כמה שעות לפני כן מרוב שהייתי מסטול... אם לא הייתי משתגע.

הראתי כל כך הרבה אהבה.... כל כך הרבה אושר.... אני לא יודע מאיפה כל זה בא לי....

 

אני מתגעגע לטל... מחר היא חוזרת.... מקווה לטוב.

 

נכתב על ידי Kansas , 24/11/2007 19:54  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של EB ב-24/11/2007 21:45



3,062
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , גאווה , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKansas אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Kansas ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)