לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סטטטטייבות בעעע"מ D;




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008


הפוווסט הזה מיועעד לכמה בנוות (:

 

גוווווווווותה ורעוותתתת ,

מזזזזזזזללללל טווובב

אוהבתת אותכככןן 33> (:

 

 

מור,

אני רוצה להקדיש גם לך את הפוסט,

שמעי,

אני יודעת שזה קשה,

אבל החיים ממשיכים , והכל בא והולך

והכל מתחיל ומסתיים

ולכל דבר יש התחלה חדשה.

הזמן מרפא הכל.

מה שהיה זו הייתה תקופה נפלאה בעינייך אני יודעת,

ואני מבינה, אבל הנה זה הסתיים,

ותהיי אופטימית, ותראי שעוד הרבה לפנייך,

ועוד הרבה חוויות יהיוו לך (:

החיים יפים, עם או בלי בנים !

אוהבת אותך 3>

 

 

ודבר אחרוון ,

אוראל-שיר-מור-גיתית-רעות-אפרת-ספיר-אלינור-ירדן-שני

עשיתן לי את תחיללת החופפשש 33>

תוודה (:

נכתב על ידי , 22/7/2008 13:43  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סאאאאאפ (: ב-14/12/2008 10:41
 




 

"תסתכלי עלינו, תסתכלי עלינו,

כי את השמיים לא יקחו לנו לעולם,

תסתכלי עלינו, תסתכלי על שנינו,

גם השמיים מעידים שאני שלך"


 

"רואה בתוך עינייך, שאת רוצה ללכת,

המון עבר עלייך, קשה לך בגללי.

אני רגיש כמו ילד, שלפעמים פוגע,

איך אין לי כוונות רעות, רוצה שתסלחי.

 

אני לא מלאך ולא מושלם, אני סה"כ רק בן אדם,

וגם אני טועה אבל אוהב אותך בלי סוף.

אני לא מלאך ולא מושלם, אני סה"כ רק בן אדם,

בסה"כ רציתי לאהוב..

 

וזה נראה כמו סרט, שהתסריט ידוע,

שבו את כבר עוזרת, יודעת את הסוף,

עשינו יחד דרך, לא אוותר עלייך,

גם אם לא תסלחי עכשיו, אותך לא אעזוב.

 

אני לא מלאך ולא מושלם, אני סה"כ רק בן אדם,

וגם אני טועה אבל אוהב אותך בלי סוף.

אני לא מלאך ולא מושלם, אני סה"כ רק בן אדם,

בסה"כ רציתי לאהוב.."

 

.= לא מלאך ולא מושלם =.

 

 

 

 

אששששששששששש,

בלבי בוערת אששש,

בגופי המתרגש,

כשאני ניגש אלייךךךךך,

למההההה זה נראה לי כמו חלוםםם שלבי בוער פתאום,

ואני ברגשותייךךךךךך.

 

אששששששששששש,

בלבי בוערת אששש,

בגופי המתרגש,

כשאני ניגש אלייךךךך,

למההה זה נראה לי כמו חלוםםםם שלבי בוער פתאום

ואני כולי שמחחחחח

 

 

נכתב על ידי , 8/7/2008 11:11  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של במבה וזהו :) ב-18/7/2008 20:03
 





כינוי: 

בת: 31

ICQ: 219473003 

תמונה




3,319

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסתיווווווו'ש P: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סתיווווווו'ש P: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)