לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Vomiting Winter


Ex-Creations

Avatarכינוי:  In the Unlikely Event!

בן: 30

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2010

אללה!


קסוטו אתה כזה מלך!!#@$@
נכתב על ידי In the Unlikely Event! , 10/1/2010 22:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Long time no see


יואוווווו שנים לא הייתי פה!!!
קיצר אני כבר הרבה זמן לא ביקרתי פה והנה משעמם אז אני אכתוב!!
הכל הולך מעולה!
תיכון,חברים,מוזיקה!! 
הכל מדהים!!
שבוע הבא תחרות להקות בהרצליה מופיע
עוד שבועיים סטארקור שקרעתי עליו את התחת ואני מופיע בו #@$#@$ יהיה אדיר!!
קיצר אני אוהב אתכם.אתם יפים D:


נכתב על ידי In the Unlikely Event! , 6/1/2010 14:49  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





9,111
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לIn the Unlikely Event! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על In the Unlikely Event! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)