לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Vomiting Winter


Ex-Creations

Avatarכינוי:  In the Unlikely Event!

בן: 30

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2009

Versus Versace


אני לא באמת יודע מה הולך בזמן האחרון.
נכון חופש וזה אבל בכל זאת.
הכל סובב סביב זה.
לישון-עבודה-לנגן-לצאת וחוזר חלילה.
אני לא יודע אם זה כבר טוב בשבילי זה כיף והכל אבל בקושי זמן לעצמי,לשבת,לנוח.
אני לא מפסיק להיות עסוק.
לא משנה באיזה עניין פשוט לא בא לי,אין לי כוח יותר.
החופש הזה הוציא ממני הרבה מיץ. 
התרחקות.
התקרבות.
שנאה.
אהבה?
לא יודע כבר 
הכל פשוט דחוס כל כך.לא משוחרר.
ועכשיו בנוסף להכל געגועים.געגועים לאחותי הגדולה שבהודו כבר חודשיים ואני לא יודע איך לאכול את זה.
פה SMS שם סקייפ אבל לא משהו מוחשי משהו ממשי.לראות אותה זה לא רק מספיק צריך גם לגעת.
הרבה דברים שאפילו לא נתפסים.תיכון חדש.דרישות חדשות,מעצמי,מאחרים.אני לא יודע מה אני רוצה יותר
רק לפרוק זה הכל.
רק לשבת ולהרגע ולנשום.פשוט לנשום...

זה פחות או יותר הפוסט הרציני הראשון שלי בשנה האחרונה.
אני לא מצפה לתגובה,אני כבר לא מצפה לכלום.
נכתב על ידי In the Unlikely Event! , 22/7/2009 03:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



9,111
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לIn the Unlikely Event! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על In the Unlikely Event! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)