לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים היפים



כינוי:  Liori!

בת: 31

Google:  נענע







מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

חזרתתתי :)


היי חברייםם D:

לא ההיתי בבלוג הזה כבר שניייים התגעגעתייי!!

טוב נספר לכם מה עבר עליי בזמן הזהההה :

אני וחיים נפרדנוווו.. הוא תפס אותי ואת טל מתנשקים [תראו כמה פוסטים אחורה מי אלה אם שחכתםם] ואזז חיים נפרד ממני ונהייתי חברה של טלטול וכבר הספקתי להיפרד גם ממנו ועכשיו תומר חבר שלי =] הוא הגיע לכיתה שלנו השנהה וכולםם התאהבו בווו בהתחלה שירה שהיא כזאת הכי סנוביתת נדבקה אליו והם היו ביחד וזה ואז הם נהיו חבריים והוא זרק אוותה נחשו למה?! בשביללייי :]] איזה חמוווד..

חיים ואני אחרי הפרידה לא דיברנו בערך חודששש! אבל לא יכולתי בלעדיו אז אמרתי לו שהוא חסר לי ושלפחות נהיה ידידים ואני מצטערת שזה נגמר ככה והוא אמר לי טוב ושהוא צריך לספר לי משהו הוא אמר שהוא חוזר לאפרת כדי לשכוח ממני ושאפרת אוהבת אותו אז לפחות ייצא משהו טוב מזה ואמרתי לו שאני לא רוצה שהוא יהיה עם אפרת כי יהיה לי קשה לסבול את זה.. הוא התעצבן ושוב לא דיבר איתי במשך חודש ואז באתי והבאתי לו נשיקה.. נישקתי אותו מבלי לחשוב פעמיים וכל כך נהנתי לא חשבתי על כלום באותו רגע הוא שמח וקפץ וחשב שחזרנו אבל אמרתי לו שלא וזה היה רק כדי שהוא יסלח ליי ושנהנתי אז זה אומר שאני לא אוהבת את טל יותר אז אמרתי שאני יפרד מטל ויקח הפסקה מבנים עד שתומר הגיע לחיי והתאהבתי בוו.. ועככשיו הכול טוב אם כל הבנים כולם סלחו לי ולכולם יש חברות עכשיו

חיים עם אפרתת =]

טל עם שירן

ואתם שואלים את עצמכם מה עם שושי?! שושי עדיין עם עומר הם הספיקו לקחת הפסקה פעם אחת אבל ישר חזרו הם נועדו זה לזוו

אז זהו החיים מושלמיים שווב =] וכולם מאוושרים

חוץ מזה שדודה שלי שגרה בארה"ב באה לארץ לפני כמה ימים ולא הביאה לי מתנה בכלל ולאחותי רוניית היא הביאה מלאא בגדים היא אמרה שאין את המידות שלי שם ושאני צריכה קצת להשמין כי אתם פשוט לא מבינים אני מקלל!! אני ממש רזה אני חושבת שזה יפהה.. כי הכי יפות זה הרזוות הבנתם? סתםםם גם אפרת קצת יפה למרות שהיא עגלגלה חחח סתם י'עגלה אוהבת אוותך

זהו להיוםם..

בה ביי

-ליאורי-

נכתב על ידי Liori! , 6/11/2007 16:19  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





446
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLiori! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Liori! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)