לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שוקו וניל



כינוי:  טלי:]]

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

אני לא פיליפינית!


זה לא הולך להיות פוסט חופר כמו כל הפוסטים שיש בבלוג..

להפך זה קצר ולעניין..

 

קטע קצר מתוך שיחה שלי ושל שובל באי סי:

טלי;]] ‎(10:31 PM):
אה... אז תתחילי לעשות משו בבית:]].. מה מתעצלת?
שבי השבלול==> שובל ‎(10:31 PM):
קיצר כולם נגדי בבית הזה!
טלי;]] ‎(10:31 PM):
חחחח.. לא הגזמת
שבי השבלול==> שובל ‎(10:33 PM):
לא אני מורידה כביסה שוטפת כלים ויש הרבה כביסות אבל לא!!!! זה אף פעם לא מספיק צריך שאני אעשה ה-כ-ל אני אוריד אני אתלה אני אכניס למכונה (טוב שאני לא יודעת איך לעשות כביסה,אחרת ם זה היה נופל עליי) שאני אשטוף כלים שאני אנקה את הבית שאני אסדר את הכלים במקום שאני אקפל כביסה (אה כן ובדר אכניס כל דבר למקום) די!!! מה אני ? פיליפינית
[חהחהחהחהחהחה XD]
 
 
נכתב על ידי טלי:]] , 3/11/2007 22:42  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,719
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטלי:]] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טלי:]] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)