לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  yumi chan

בת: 31

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

8/2008


 


   

 

אני הייתי מסכמת את החופש הזה כ"הארה עצמית" והיוולדות חדש. במהלך החופש אני הבנתי ע"י דיבור עם חברות ודיבור עם עצמי, בעיקר, שאני לא צריכה לפחד להיות את מי שאני ולא לפחד לחשוף את עצמי בפני העולם , לאהוב את עצמי מבפנים

 

ומבחוץ, ולהיות שמחה עם מה שיש לא לחפש את מה שאין.

ופתאום לאחרונה פשוט משהו השתבש. אני לא יודעת מה אני.

הייתי אתמול והיום בים עם עוד כמה חבר'ה, ישנו שם, ואני וחברה שלי הלכנו לשירותים ופתאום התחילו לדבר איתנו ילדה ועוד איזה 2 בנים, והחברה שלי הצליחה להתחבר אליהם, ואני פשוט לא הצלחתי... אני ניסיתי לדבר וכל מה שאני אמרתי אני הרגשתי שאני אומרת שטויות ואני מפדאחת את עצמי. כשדיברתי איתם- דיי הייתי החוליה השקטה ביני לבין חברה שלי- כשדיברתי (שהיה פעם בה) הייתי עצמי דבר ראשון (משהו לא קרה כבר כמעט 3 שנים כשאני נפגשת עם אנשים חדשים.) ובנוסף, הרגשתי כאילו הם חושבים " לעזאזל מה עובר על הילדה הזאת.."

הרגשה הזאת דיי השפיעה עלי ובגלל זה אני פשוט לא יודעת מה עובר עליי. ז"א כל ההרגשה הטובה של אהבה עצמית והכל פשוט הלכו לטמיון.. ואני מפחדת לאבד את ההרגשה הזאת לתמיד..



נכתב על ידי yumi chan , 22/8/2008 20:04  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של yumi chan ב-27/8/2008 18:01
 





3,781
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , החיים מעבר לים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לyumi chan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על yumi chan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)