לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

DannY SingeR

מוזיקה מוזיקה ומוזיקה אהה שחכתי ומוזיקה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2012

צלולה כמו מים


יושב מסתכל מתוך האוטובוס
לבחוץ חושב על כל דבר שפספסתי בחיים
על חיוך,חיבוק נשיקה 
איך הכל נהיה אפור הרגע אחד
על האותו אחד שאמר אתה לא תצליח 
אתה תיפול איך ניסיתה להפיל לדרוך 
בכל ניסיון 
אנשים רצים הולכים יושבים רק אחת עומדת מסתכלת 
למעלה ומחייכת כאילו הכל נעצר ברגע 
ואז אתה רואה שהכל נהיה כמו מנגינה יפיפייה מלטפת 
שהכל נראה כמו שיר האחד ארוך עם עליות וירידות 
אתה מחייך מבין הכל עכשיו הבנתה 
איפה טעיתה איפה צדקתה איפה חייכתה איפה בכיתה
הכל נהיה צלול ובהיר כמו מים כמו קרני השמש מלטפים את פנייך 
עכשיו אני רואה אותך עכשיו אני רוצה אותך לחבק אותך לנשק 
לקבל ממך רגע אחרון לפני החזרה 
עכשיו את ברורה כמו המים צלולה נקים מכל דבר 
עכשיו אני רואה אותך 
עכשיו אני בוכה כי את לא היתי 
עכשיו אני רואה אותך צלולה ונקיה 

 




 


נכתב על ידי , 15/4/2012 06:08  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בן: 32




3,252

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDannY SingeR אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על DannY SingeR ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)