לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

DannY SingeR

מוזיקה מוזיקה ומוזיקה אהה שחכתי ומוזיקה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2012

מה הולך איתי


טוב איפה אני יתחיל נכנסתי לתוך תקופה כזו של אין לי מושג אפילו איך להסביר את זה של תקופה של תסבול,בילבול,כעס,אושר,אכזבה,דיכאון פשוט הרבה חרא לפעמים זה נראה לי שזה הכל חלק מתוכנית שטנית של מישהו זה מגיע למחשבות על עצמי על החיים ומוות אני פשוט נחרב לאט ובכאב נפרד,תי לפני הצבא מהאישה הכי מדהימה שיכולה להיות התגייסתי לקרבי בהתחלה הכל היה נראה טוב מעולה עד שהתחילו מחשבות עליה אז התקשרתי רציתי לדבר קצת זהו לשמועה אותה זה הכל סיימתי את הטירונות ואת המסלול קצת אימון נפצעתי היתי אשה שלוש חודש בבית בלי לעשות כלום ושחצי מהזמן הזה עכשיו היתי עריק עפתי מקרבי ישבתי בכלא 4 חודש יצאתי נהיה לי חשבון בנק מעוקל מינוס מטורף ואני עוד חייל בודד מזל שאני גר בדירה של האגודה ולא משלם שכירות אז חזרתי להיות עוד הפעם עריק כדי לחסות את המינוס בבנק ניסיתי לקבל עזה ביחידה הם פשוט לא שים זין אחרי הכל אני סתם עוד טמבל בודד שהתגייס לצהל  נדפק לי המוח פשוט יש לי מחשבות על מוות על הכל על כמה אני מאכזב את עצמי לפני כל עניין הזה היתי עושה מוזיקה אלקטרונית מופיע קם עם חיוך כל בוקר היום אני לא משוגל אני מתחיל טראק אני פשוט לא מסוגל לסיים אותו אני מנסה לפעמים לבכות אני לא מצליח מחפש סיבה לחייך לא מוצא אפילו עכשיו שאני רושם את זה יש לי פרצוף של מת בלי הבעה בלי רגש בלי כלים אני גמור מת די נמאס מה כבר עשיתי לא נכון אני מחפש על משהו להישען אני לא מוצא אני אבוד עצות כלום מה פאקין הולך איתי מה?
נכתב על ידי , 9/3/2012 02:32  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מה הולך איתי


טוב איפה אני יתחיל נכנסתי לתוך תקופה כזו של אין לי מושג אפילו איך להסביר את זה של תקופה של תסבול,בילבול,כעס,אושר,אכזבה,דיכאון פשוט הרבה חרא לפעמים זה נראה לי שזה הכל חלק מתוכנית שטנית של מישהו זה מגיע למחשבות על עצמי על החיים ומוות אני פשוט נחרב לאט ובכאב נפרד,תי לפני הצבא מהאישה הכי מדהימה שיכולה להיות התגייסתי לקרבי בהתחלה הכל היה נראה טוב מעולה עד שהתחילו מחשבות עליה אז התקשרתי רציתי לדבר קצת זהו לשמועה אותה זה הכל סיימתי את הטירונות ואת המסלול קצת אימון נפצעתי היתי אשה שלוש חודש בבית בלי לעשות כלום ושחצי מהזמן הזה עכשיו היתי עריק עפתי מקרבי ישבתי בכלא 4 חודש יצאתי נהיה לי חשבון בנק מעוקל מינוס מטורף ואני עוד חייל בודד מזל שאני גר בדירה של האגודה ולא משלם שכירות אז חזרתי להיות עוד הפעם עריק כדי לחסות את המינוס בבנק ניסיתי לקבל עזה ביחידה הם פשוט לא שים זין אחרי הכל אני סתם עוד טמבל בודד שהתגייס לצהל  נדפק לי המוח פשוט יש לי מחשבות על מוות על הכל על כמה אני מאכזב את עצמי לפני כל עניין הזה היתי עושה מוזיקה אלקטרונית מופיע קם עם חיוך כל בוקר היום אני לא משוגל אני מתחיל טראק אני פשוט לא מסוגל לסיים אותו אני מנסה לפעמים לבכות אני לא מצליח מחפש סיבה לחייך לא מוצא אפילו עכשיו שאני רושם את זה יש לי פרצוף של מת בלי הבעה בלי רגש בלי כלים אני גמור מת די נמאס מה כבר עשיתי לא נכון אני מחפש על משהו להישען אני לא מוצא אני אבוד עצות כלום מה פאקין הולך איתי מה?
נכתב על ידי , 9/3/2012 02:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בן: 32




3,252

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDannY SingeR אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על DannY SingeR ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)