לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רק מי שיש לו ביצים,יכול לכתוב טרגדיה

בלה בלה בלה:]

Avatarכינוי:  Rותי

בת: 30

ICQ: 426637251 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2011

יומולדת 17 ,שנה חדשה המון המון תמונות :)


:))
נכתב על ידי Rותי , 7/1/2011 14:24  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ™Dirty Anneta ב-21/1/2011 01:55
 



יומולדת 17,שנה חדשה ובכללי תלא תמונות !! :)))


וואו 2011..איך שהזמן טס..

באמת שאין לי ממש מה להגיד,2010 הייתה שנה מאוד טעונה..רגשות,ריבים ,שמחה,אהבה,שינויים..

אבל עברנו את הכל וסיימנו את השנה בצורה הכי טובה שיש, עם החברים הקרובים והנאשים שאנחנו אוהבים.

אני מקווה לעבור את השנה הזאת לא פחות טוב, עם החבר המדהים שלי והחברים האלו שאין לאף אחד אחר כמו שיש לי :)

בכל זאת..צריך לעבור עוד הרבה השנה.. אני מעדיףה גם לא לחשוב על זה חח

אז אני מאחלת לכולם ש2011 תהיה השנה שכלם יעשו בה כל מה שרק שאפו לו וחלמו עליו שיהנו מכל רגע בה :)

(נ.ב אני עשיתי משו שלחלמתי עליו כבר מגיל 12..קעקוע !!!!)

 וגם אתמול היה לי יומולדת וקבלתי המון המון המון המון בלונים היה ממש כייף,מוזר להגיד שאני בת 17 חח לא רגיל :)


























































 33333>>>

  שיהיה לכולם שנה טובה מוצלחת :)))

נכתב על ידי Rותי , 4/1/2011 16:58  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Somebody.Else ב-1/3/2011 23:04
 





31,859
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRותי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Rותי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)