לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

!Nitwit! Blubber! Oddment! and Tweak


For a Pessimist, I'm Pretty Optimistic

Avatarכינוי: 

בת: 34

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2011    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    




הוסף מסר

5/2011

יום "זיכרון" ראשון בשבילי.


יִזְכֹּר עַם יִשׂרָאֵל אֶת בָּנָיו וּבְנוֹתָיו,
הַנֶּאֱמָנִים וְהָאַמִּיצִים, חַיָּלֵי צְבָא-הֲגָנָה לְיִשׂרָאֵל,
וְכָל לוֹחֲמֵי הַמַּחְתָּרוֹת וַחֲטִיבוֹת הַלּוֹחֲמִים
בְּמַעַרְכוֹת הָעָם, וְכָל אַנְשֵי קְהִילִיַּת הַמּוֹדִיעִין
וְהַבִּטָּחוֹן וְאַנְשֵי הַמִּשְׁטָרָה אֲשֶׁר חֵרְפוּ נַפְשָׁם
בָּמִלְחָמָה עַל תְּקוּמַת יִשְׂרָאֵל, 
וְכָל אֵלֶּה שֶׁנִּרְצְחוּ בָּאָרֶץ וּמִחוּצָה לָהּ
בִּידֵי מְרָצְחִים מֵאִרְגּוּנֵי הָטֶּרוֹר.

יִזְכֹּר יִשׂרָאֵל וְיִתְבָּרַך בְּזַרְעוֹ וְיֶאֱבַל עַל זִיו הָעֲלוּמִים
וְחֶמְדַת הַגְּבוּרָה וּקְדֻשָׁת הָרָצוֹן וּמְסִירוּת הַנֶּפֶש
אֲשֶׁר נִסְפּוּ בַּמַּעֲרָכָה הַכְּבֵדָה.

יִהְיוּ חַלְלֵי מַעַרְכוֹת יִשְֹרָאֵל עֲטוּרֵי הַנִּצָּחוֹן
חֲתוּמִים בְּלֵב יִשְֹרָאֵל לְדוֹר דּוֹר


 

יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל.

יום "הזיכרון" הראשון מאז שאינה נהרגה ונלקחה מאתנו בגלל איזה נהג אוטובוס אידיוט.

זה כמובן לא היום היחידי בשנה שאני חושבת על אינה. נזכרת בה.

אבל ליום הזה יש יותר מטען רגשי מעוד יום אחר. סביר להניח שזה פסיכולוגי.

אני כאן כמה דקות לפני הצפירה, לא יודעת אם אני אחזיק מעמד או שאני אתפרק לאחריה.

 

יוצא לי לחשוב בכלליות עליה הרבה לאחרונה.

ולא במיוחד מכיוון שיום הזיכרון והשנה שלה (הלועזית בכל אופן) יוצאת באותו שבוע..

אלא מכיוון שפשוט אני מדמיינת את עצמי מספרת לה את כל הדברים שעוברים עליי לאחרונה.

מדמיינת אותה מקשיבה לסיפור שלי (האמיתי) שיש לי לספר..לסיפורים שלי יותר נכון...כי אני יודעת שאני אוכל לספר לה הכל.

אחרי 28 יום ריתוק יחד, קשה מאוד להסתיר דברים אחת מהשנייה.

אני מדמיינת אותה מרגיעה, מנחמת.. וסביר להניח שצועקת עליי ברוב הפעמים, תוך כדי - ואני מודה, בצדק.

 

אני כל כך מתגעגעת אליה..

אני לא יכולה לשמוע את הצפירה המזוויעה הזאתי שתבוא, כאילו כשהיא נהרגה היא תלשה ממני את הלב בו זמנית.

ומחר שוב.

רק בצפת, מול הקבר שלה, שאותו אני זוכרת כל כך לא מזמן נכנס לאדמה, ועליו שמתי את זר הפרחים שהחזקתי כל הטקס.


אינה אני מתגעגעת אלייך כל כך, הצחוק שלך רודף אותי בחלומות.

אני רוצה לדבר איתך באמת ולשמוע את התגובות שלה למה שיש לי לומר, ולא לנחש ולדמיין מה הן יהיו.

אני אוהבת אותך.




 

White walls surround us
No light will touch your face again
Rain taps the window
As we sleep among the dead

Days go on forever
But I have not left your side
We can chase the dark together
If you go then so will I

There is nothing left of you
I can see it in your eyes
Sing the anthem of the angels
And say the last goodbye

Cold light above us
Hope fills the heart
And fades away
Skin white as winter
As the sky returns to grey

Days go on forever
But I have not left your side
We can chase the dark together
If you go then so will I

There is nothing left of you
I can see it in your eyes
Sing the anthem of the angels
And say the last goodbye
I keep holding onto you
But I can't bring you back to life
Sing the anthem of the angels
Then say the last goodbye

Your're dead alive


צפירה.


נכתב על ידי , 8/5/2011 19:40   בקטגוריות צבא  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



11,315
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 18 עד 21 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRuinosus אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ruinosus ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)