לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

barbie blog


I am a barbie girl in a barbie world


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2007

נחשו מי החליטה להקים לתחייה את הבלוג שלה.


אני,אני,אני. XD
מה שלחץ חברתי מסוגל לעשות :P
נו, אבל אין לי ממש מה לכתוברובכם לפחות, יודעים שהטיול שלי לארצות הברית נדחה
ושצעקתי על ההורים שלי ושבכיתי וכו'
ושיום אחר כך דווקא חשבתי על זה טיפה אחרת
שאני עושה מלא דברים שהייתי אמורה להפסיד וכו'...

אז. החלטתי לעשות פוסט דברים שאתם לא יודעים עליי
אני לא חושבת שיש יותר מידי כאלו, אז יש כאלו שאתם כן יודעים אבל בכל שאת כתבתי... כי לא כולם יודעים :P

1. אני שומעת בעיקר האבי מטאל ורוק כבד. לא שזה אמור להפריע לכם XDD
2. אימא שלי בוחרת לי את הבגדים. למעשה, בהחלט אין לי שום טעם בבגדים\צבעים\משהו כזה.
3. עד חנוכה הזה לא ידעתי לשרוך שרוכי נעליים. כמה מביך XD
3.יש לי פקק לבן בפה. הוא יעבור כשאני אגיע למטר שישים - מה שכנראה לא יקרה לעולם.. בכל מקרה, פקק לבן הוא מחלה שמתעוררת כל חורף פעמיים-שלוש, והיא ממש לא מדיבקת.
4. בתחילת כיתה ג' לא הייתי בארץ - את היום הראשון של כיתה ג' ביליתי בפארק "אפטליג" בהולנד.
5. רקדתי שמונה וחצי (תשע) שנים. למעשה, אני לא חושבת שאי פעם הפסקתי לרקוד, פשוט יצאתי ממסגרת דפוקה ומעיקה. :]
זהו. ^^ עוד מתישהו אחר.
מקקוה שמישהו יקרא פה.. אזהרה - עם עד יום שלישי אין לפחות שלוש תגובות משלושה אנשים שונים, אני סוגרת את הבלוג. לקירות אני מדברת גם ככה, אני לא צריכה לפרסם את זה באינטרנט. O.0
נכתב על ידי barbie125 , 17/3/2007 19:00  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  barbie125

בת: 29

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לbarbie125 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על barbie125 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)