לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים האלטרנטיביים שלי


You’re living for nothing now, I hope you’re keeping some kind of record


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

12/2004

שעירה לעזאזל


אני חייבת להתוודות, אני זאת שאחראית לכל הבלאגן עם הקאונטרים ועדכון התוכנה.


כן, אני זאת ששיחקתי עם עצמי, לא, עם הקאונטר שלי ככה.


אבל לא חשבתי שזה יוביל לידי כך. מה בסך הכל רציתי? קצת תשומת לב. אני יודעת, צומי זה דרישה רעה, אבל חשבתי למי זה כבר יכול להזיק.


כן, אני יודעת, זה לא בסדר. אבל רציתי כל כך. ואף אחד לא מתייחס אליי רוב הזמן. אז החלטתי,


כן. זה בגללי. כל הבלאגן פה עם הקאונטרים זה בגללי.


חשבתי שאם אני שוב אהיה ברשימת הפופולריים, ולא משנה באיזה דרכים, אז אנשים שוב ישימו לב אליי. יתנו לי תשומת לב. יכירו בגאוניותי. אנשים אז יגידו שאני גאונה. או אולי גאונית, לא יודעת איך אומרים.


אז כן, בגללי כל הבלאגן קרה. בגלל שרציתי תשומת לב ולהיות פופולרית יותר. אבל מי מאיתנו לא רוצה את זה?


אנא, אל תאשימו אותי. אל תשנאו אותי. אני יודעת, אני חולה! זה מחלה לרצות תשומת לב במידה כזאת שמובילה לכאלה מעשים. אבל אני מבטיחה לנסות לקבל טיפול. מבטיחה. באמת.


אני חולה אני יודעת אבל באמת, אם הייתם נותנים לי קצת יותר תשומת לב קודם אז זה לא היה קורה. כן! זה אשמתכם בעצם. זה היה זעקה לתשומת לב בגלל שאתם לא נתתם לי אותה.


אז זה אשמתכם שאני שיחקתי עם הקאונטר. פעם הבאה תכירו בגאוניותי מוקדם יותר, תנו לי תשומת לב קודם, ואז לא אצטרך לעשות כאלה מעשים.


וכן, גם הפוסט הזה הוא בגלל המחלה שלי לתשומת לב. גם הוא קריאה נואשת לעזרה. גם הוא בעצם נועד להקפיץ לי את הקאונטר, אפילו שהקאונטר לא קיים. אני חולה. אני יודעת. אבל אל תשנאו אותי בגלל זה. כולכם הייתם עושים כמוני אם הייתם חולים כמוני.
נכתב על ידי , 9/12/2004 11:17   בקטגוריות אינטרנט  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

מין: נקבה

תמונה




8,816
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לG happy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על G happy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)