לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים האלטרנטיביים שלי


You’re living for nothing now, I hope you’re keeping some kind of record


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 




הוסף מסר

4/2010

שיר לחג


שיר
אתי אנקרי
מילים: אתי אנקרי וניסים טהר
לחן: אתי אנקרי


שיר לי פשוט
כמו הים, כמו העץ, כמו האבן

שיר שיגע בי נקי
שישרוף אותי השקט
שיבלע אותי אמיתי
שכל מי ששומע ירגיש איתי.

שישמעו אלה שהלילה ישנים
כי אני כאן ערה, בעיניים פקוחות
אל הקיר.
זה הבית שעומד כבר שנים
בין אותם הבתים -
הוא יחיד.

וידעתי שאיש לא יחזיר
ורציתי לזכור את השיר
שיגע בי נקי
שישרוף אותי השקט
שיבלע אותי אמיתי
שכל מי ששומע ירגיש איתי.

שישמעו אלה שהלילה מפליגים,
אוניית מלאכים, בים הנצחי -
התמיד.
זה הבית שעומד כבר שנים
בין אותם הבתים -
הוא יחיד.

וידעתי שאיש לא יחזיר
ורציתי לזכור את השיר

שיגע בי נקי
שישרוף אותי השקט
שיבלע אותי אמיתי
שכל מי ששומע ירגיש איתי.

שישמעו אלה שהלילה,
אלה שלמעלה.

נכתב על ידי , 12/4/2010 09:36  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

מין: נקבה

תמונה




8,816
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לG happy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על G happy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)