לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים האלטרנטיביים שלי


You’re living for nothing now, I hope you’re keeping some kind of record


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    




הוסף מסר

1/2006

עיזרו לי להילחם באירנים האנטישמים


העיתון שלי היום הבהיר לי מה צריך לעשות.

צריך לבעוט את האירנים מחוץ למונדיאל.

מה שמרגיז בעיתון שלי היום זה לא הצורך המובן מאליו שלנו, של כולנו, להתאגד כנגד המן המודרני, אחמדיניג'אד, ולגרשו ממשחק הכדורגל (לפני שתולים אותו ואת עשרת בניו על עצים), אלא זה דווקא עלה התאנה.

באותו עמוד התמסר עפר שלח בקלות רבה מדי לעורכיו.

עפר שלח כתב שישראל לא צריכה לדרוש שאירן לא תשתתף במונדיאל. הוא הציג טיעון יפה. אבל, למה שלח בעצם מוכן להיות עלה תאנה בעיתון שלו? הרי העיתון החליט מה צריך לעשות, כפי שצורחת הכותרת של הידיעה, שמשתרעת על פני חצי עמוד "לבעוט אותם החוצה". אולם, כדי שלא יואשם חלילה בעיתונאות מפוקפקת או בצהובות נמוכה מדי, העיתון החליט להצמיד לכתבה זו מעין חצי טור צד של עפר שלח שיוצא כנגד אותה כותרת עצמה. מובן שטור זה נועד להיות עלה תאנה של עיתון צהוב, לאומני שמתאגד בשנאה כנגד האחר (בדיוק הטענות שעפר שלח מעלה כנגד הדרישה עצמה). אז מדוע, מדוע עפר שלח מסכים בקלות רבה כל כך להיות עלה תאנה של עיתונו? מדוע לא טרח להגיד לעורך: "הקו העריכתי שלך הופך אותי לסמאלן אוהב אנטישמים, ובכך פוגע בשמי הטוב." לחלופין "למה אתה חושב שאהיה עלה התאנה על ההיסטריה שאתה חושב שמוכרת עיתונים ואציג את עמדת השפיות והטעם הטוב בדיון זה? הרי העיתון לא הולך עם טעם טוב ושפיות, אז מדוע שאכתוב עמדה זו? ירצה העיתון בעמדה הגיונית ושפויה, יטרח לא לעמד ולא לערוך את הכתבה בצורה זו, ולא יבקש ממני לכתוב טור צד המתנגד לרוח העיתון."

תאמרי, הרי שלח לא יכול היה לדעת שזה יהיה הקו של העיתון, קשקוש. ברי לכל קוראי העיתונים שידיעות אחרונות הוא צהובון שרוב עשייתו היא מכירת עיתונים ע"י שלהוב הרוחות.

אז כן, מעפר שלח התאכזבתי, מעיתונו, רחוק מזה.

נכתב על ידי , 18/1/2006 19:18   בקטגוריות העיתון היומי שלי (או לא)  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

מין: נקבה

תמונה




8,816
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לG happy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על G happy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)