לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים האלטרנטיביים שלי


You’re living for nothing now, I hope you’re keeping some kind of record


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    




הוסף מסר

2/2006

זה לא סוף העולם


אסונות קטנים,

מחיי היומיום,

אינם סוף העולם.

חייבים לזכור זאת.

יש אסונות גדולים יותר.

יש עוולות גדולים יותר. כך אמרו לי היום במפורש.

העוול כאן אינו גדול כל כך.

אז למה האסון הזה,

שקרה לי עתה,

למה הוא כמעט מוטט עליי את עולמי?

למה העובדה שהפלסטיק, שמכיל את פצפוצי השוקולד, שאמורים היו להשתלב בתוך הדנונה שלי, נשבר והם התפזרו על הרצפה, למה דווקא עובדה זו נראית כקריסת בית המשפט השלישי?

התשובה במקום אחר.

 

אחרי שבאתי לערוך את הטקסט, להוסיף את הקישור, גיליתי את הטעות הפרוידאנית שעשיתי.

היא לא משעשעת.

אבל היא כל כך רלבנטית.

 

נכתב על ידי , 16/2/2006 16:26   בקטגוריות פסימי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

מין: נקבה

תמונה




8,816
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לG happy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על G happy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)