לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים האלטרנטיביים שלי


You’re living for nothing now, I hope you’re keeping some kind of record


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 




הוסף מסר

2/2008

ישמור אותי האל מאנטישמיות איטלקית


העיתון היומי שלי היום מפחיד אותי עם  עליית האנטישמיות בעולם. אפילו באיטליה היא מרימה את ראשה המכוער. היא מרימה ראש בדמות בלוגים שמפרסמים רשימות של אנשי אקדמיה שתומכים בישראל ובמדיניותה. הבלוג הורד מיד, וסביר שישראל תדרוש התנצלות פומבית ממשלת איטליה על החוצפה לפרסם שמות של מרצים שתומכים בישראל.משום מה זה הזכיר לי את האתר הרשמי של הימין, שעוקב ומגנה כל מרצה ישראלי שמביע דעות סמולניות. או אז, מוקע אותו אדם כאנטישמי ועוכר ישראל, כשבכלל יש שם דרישה להפסיק לממן את מוסדות ההשכלה הגבוהה בישראל, שהם כידוע קן של סמולנים ועוכרי ישראל.
נכתב על ידי , 11/2/2008 11:04   בקטגוריות העיתון היומי שלי (או לא), אקטואליה, ביקורת, פסימי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

מין: נקבה

תמונה




8,816
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לG happy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על G happy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)