לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים האלטרנטיביים שלי


You’re living for nothing now, I hope you’re keeping some kind of record


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2004    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

10/2004

רשעות מזוקקת?


טוב זה משהו שידיד שלי התייעץ איתי. האמת הוא סיפר את הסיפור על ידיד שלו, אבל אני לא מאוד קונה את ההרחקה הזאת. נשמעת לי מאולצת משהו, אבל לצורך העניין זה לא מאוד חשוב.


דייט אחד שהוא יצא אליו. הוא יוצא לדי הרבה דייטים. והוא ידע משהו מראש על אותה בחורה. הוא ידע שחסרה לה חתיכה ברגל. טוב, הוא לא אמר לי זאת כך, הוא רק אמר שהוא ידע שהיא על קביים ושהיא קטועת רגל. הוא לא ידע כמה ולמה לפני הדייט. והוא בא והתייעץ איתי לאחריו.


הוא סיפר שהדבר הראשון שהבחורה אמרה היה שהיא תקבל ארון. ואז הוא אמר שהדבר הראשון שעלה לו בראש זה כמובן ארון מתים. הוא לא ידע, הוא שאל אותי, התייעץ, האם בגלל שחסרה לה חתיכה ברגל הדימוי של ארון מתים הוא זה שעלה בראשו. אבל כמובן, ידידי זה, טוב הוא איש די טיפש וישיר ולכן טרח גם להגיד לדייט שזה הדימוי הראשון שעלה לו בראש. אולם טיפשותו לא חסרת גבולות היא ולכן הוא לא אמר לה שהוא חושב שארון מתים עלה בראשו בגלל שחסרה לה חתיכה ברגל. הוא אמר לי שהיא הצליחה להחליק על טמטום זה שלו והעולם האסוציאטיבי שהוא עצמו הודה באוזני הדייט שהוא קצת מעוות.


ואז הם המשיכו לשבת בבית הקפה ולדבר, השיחה קלחה והיה מאוד נחמד, ואז כמובן הופיע חתול. משום מה תמיד מופיע חתול בסיפורים של הדייטים המוצלחים שלו. הוא אוהב חתולים ולכן יכול להיות שהחתול שמופיע בסיפורים שלו מסמן דברים טובים. אבל הוא אמר לי שהדייט לא אהבה חתולים. היא העדיפה כלבים, למרות שלא גידלה לא את זה ולא את זה. הם החליקו גם את הבעיה הזאת. אבל מה שהחבר הזה סיפר לי על החתול הוא שהחתול היה צולע. וזה כבר קצת שבר את החבר הזה שלי. גם בחורה חסרת רגל וגם חתול צולע. היכולה להיות סמליות מעצבנת יותר מזו בדייט שאליו הוא יוצא? הוא שאל את עצמו וכמובן גם שאל אותי. הוא אמר לי גם שהוא לא טרח לציין באוזני הדייט שהחתול צולע. יש גבול לרשעות, כך הוא אמר.


ואני ישבתי שם והקשבתי לסיפורו על הדייט, על החתול הצולע, על הקביים, על החתיכה החסרה ברגל, ועל הסיכום של הדייט, שהיה עם נשיקת לילה טוב שלו לבחורה והבטחה להיפגש שוב, ושאלתי את עצמי (ממש לא ידעתי להגיד לו פשוט תשובה לשאלה זו) האם באמת הקשר הזה יכול ללכת לאנשהו כשככה הוא מתחיל? עם כמויות כאלה של סמליות מרושעת ומזוקקת שזורמת בראשו של הבחור?

נכתב על ידי , 18/10/2004 16:38   בקטגוריות אהבה ויחסים  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

מין: נקבה

תמונה




8,816
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לG happy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על G happy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)