לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים האלטרנטיביים שלי


You’re living for nothing now, I hope you’re keeping some kind of record


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2017    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  




הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

והתגובה הזוכה היום היא


תומכי ליברמן מכים בשלישית ומפריחים את השממה הנדלנ"ית בתגובה 24:

לחלופין, מי אמר שאין הומור בטוקבקים!

נכתב על ידי , 8/3/2011 00:53   בקטגוריות העיתון היומי שלי (או לא), אופטימי, אינטרנט, אקטואליה, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



והתגובה הזוכה היא


והזוכה היום הוא צמי מבאר שבע (תגובה 2):

"עם ישראל לעם ישראל."

 

וביקורת חיובית לצמי, להבא אל תשכח את סימן הקריאה:

"עם ישראל לעם ישראל!!!"

 

לפעמים הטמטום מתחרה רק ברוע.

נכתב על ידי , 5/3/2011 01:07   בקטגוריות העיתון היומי שלי (או לא), אקטואליה, אינטרנט, פסימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שוב נשארתי לבד בחושך


המכות לא מפסיקות להינחת. מכל מקום, מכל כיוון. אפלייה אחרי הפלייה. אבחנה אחרי הבחנה.

הכסף זורם, רק לא אליי. אליי מגיעות רק שמועות. ואכזבות. אכזבות ושמועות.

הפעם שמעתי, שמעתי על כך הפעם. וחיכיתי. וחיכיתי. ובכיתי ובכיתי. ולא, זה לא הגיע. בדקתי את הדואל שלי חמש פעמים ביום. עשר פעמים ביום. חמישים פעם ביום, וזה לא היה שם. זוהי אפלייה אין ספק בכך.

לא, אני לא קיבלתי הזמנה לכנס הבלוגפרנס.

אני לא קיבלתי. ברור, כאילו דה, הא וכולי' וכולי' שהוא כן קיבל. הו כן, הוא אושיה, הוא איש חשוב, הוא יקבל הזמנות.

ואני? אני אשב לי בחדר בחושך ואבכה. את בכיין של הנשים המחכות בחלון. הגשם יקשיב לי. יותר נכון, החום הנורא יקשיב לי ורק יעצים את זעמי. את כאבי. לא יכבה אותו. כשריפה בשדה קוצים ביום שרב של 37 מעלות, כך גם עלבוני.

אותי לא הזמינו.

אז מי אחראי על רשימת ההזמנות. מי קובע שהוא בפנים ואני בחוץ? על מה ולמה? מה זה היה לי, טוב לי. לא. רע לי.

תגידו לי. מי פה אחראי על משהו. שייתן את הדין. שיקום ויגיד, אני הסלקטור. אני קבעתי מי לשבט ומי לחסד, מי לכנס ומי לדראון עולם כיצור לא חשוב.

אבל יודעות מה, אם אלה האנשים שאחראים לכנס הזה, אז כנראה שהמגיבה הזאת יודעת את האמת. חבורה של אנשי עסקים.

איך אמר גראוצ'ו, אני לא רוצה להיות חבר במועדון של אנשים שמוכנים לקבל אותי כחבר בו.

וגם לא בחברתם של אלה.

נכתב על ידי , 22/6/2007 22:16   בקטגוריות התעסקות בעצמי, אינטרנט, עבודה, שחרור קיטור, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שטויות קיברנטיות


כן, שני דברים דביליים בהתנהלות שלי באינטרנט ששמתי אליהם לב. האחד לאחרונה האחר מזמן.

יש משהו דבילי נורא בהתנהגות המוזרה הזאת של לשלוח לעצמך דואל, ואז לחזור אחרי כמה שעות לפתוח את תא הדואר לראות שיש לך דברי דואר חדשים, להיכנס לאינבוקס ולהתאכזב שזה המייל ששלחת לעצמך.

 

אבל טעות חמורה מזו היא להסיר אנשים מרשימת המסנג'ר שלך בלי לחסום אותם. ואז חודשים אחרי, בלי שום התרעה מוקדמת, אנשים מתחילים לדבר איתך, ואין לך מושג קלוש מיהם. ואת מדברת איתם ומדברת וכל השיחה את מנסה לברר, מיהו אדם זה ומתי דיברתי איתו לאחרונה, מה הוא יודע עלי, ועוד. מטופש להפליא.

נכתב על ידי , 22/4/2005 23:39   בקטגוריות אינטרנט  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שעירה לעזאזל


אני חייבת להתוודות, אני זאת שאחראית לכל הבלאגן עם הקאונטרים ועדכון התוכנה.


כן, אני זאת ששיחקתי עם עצמי, לא, עם הקאונטר שלי ככה.


אבל לא חשבתי שזה יוביל לידי כך. מה בסך הכל רציתי? קצת תשומת לב. אני יודעת, צומי זה דרישה רעה, אבל חשבתי למי זה כבר יכול להזיק.


כן, אני יודעת, זה לא בסדר. אבל רציתי כל כך. ואף אחד לא מתייחס אליי רוב הזמן. אז החלטתי,


כן. זה בגללי. כל הבלאגן פה עם הקאונטרים זה בגללי.


חשבתי שאם אני שוב אהיה ברשימת הפופולריים, ולא משנה באיזה דרכים, אז אנשים שוב ישימו לב אליי. יתנו לי תשומת לב. יכירו בגאוניותי. אנשים אז יגידו שאני גאונה. או אולי גאונית, לא יודעת איך אומרים.


אז כן, בגללי כל הבלאגן קרה. בגלל שרציתי תשומת לב ולהיות פופולרית יותר. אבל מי מאיתנו לא רוצה את זה?


אנא, אל תאשימו אותי. אל תשנאו אותי. אני יודעת, אני חולה! זה מחלה לרצות תשומת לב במידה כזאת שמובילה לכאלה מעשים. אבל אני מבטיחה לנסות לקבל טיפול. מבטיחה. באמת.


אני חולה אני יודעת אבל באמת, אם הייתם נותנים לי קצת יותר תשומת לב קודם אז זה לא היה קורה. כן! זה אשמתכם בעצם. זה היה זעקה לתשומת לב בגלל שאתם לא נתתם לי אותה.


אז זה אשמתכם שאני שיחקתי עם הקאונטר. פעם הבאה תכירו בגאוניותי מוקדם יותר, תנו לי תשומת לב קודם, ואז לא אצטרך לעשות כאלה מעשים.


וכן, גם הפוסט הזה הוא בגלל המחלה שלי לתשומת לב. גם הוא קריאה נואשת לעזרה. גם הוא בעצם נועד להקפיץ לי את הקאונטר, אפילו שהקאונטר לא קיים. אני חולה. אני יודעת. אבל אל תשנאו אותי בגלל זה. כולכם הייתם עושים כמוני אם הייתם חולים כמוני.
נכתב על ידי , 9/12/2004 11:17   בקטגוריות אינטרנט  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סדר בבלאגן (כש"א)


זה אמור לקרות כל תחילת חודש, הפוסט הראשון בכל חודש בבלוג הראשי שלי אמור לסדר את הבלאגן פה. אבל בגילו של כותב שורות אלה (כש"א) נוטים לשכוח דברים.

אז פינחסה שהוא הבלוג הראשי של כותב שורות אלה עסוק בלהילחם עכשיו בסבסטיאן לטובת נדכאים כמו קלמן. שם כש"א כותב דברים הגיוניים, רציוניליים, סיפוריים, משעשעים, עמוקים, רדודים, חשובים.

פה לעומת זאת כותב שורות אלה כותב צדדים חוויתיים יותר, רגשים יותר, נשיים יותר, מפוצלים יותר.

אבל מי שחושב שבזה זה נגמר טועה. כי יש גם את האובייקטיביות במיטבה. זהו הכרונולוג.

ולפינחסה יש גם עוד בלוג, עם תמונות, אבל זה באמת בלוג אזוטרי, של פינחסה.

וכש"א הזדרז לכתוב גם כדי לפצות על השיכחה של אתמול וגם המלחמה נגד סבסטיאן.

נכתב על ידי , 2/12/2004 10:38   בקטגוריות אינטרנט  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
כינוי: 

מין: נקבה

תמונה




8,816
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לG happy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על G happy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)