לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים האלטרנטיביים שלי


You’re living for nothing now, I hope you’re keeping some kind of record


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2017    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  




הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

הייקו לארבעה בנובמבר


בבנין רב הקומות
שמולו עמדתי

עמדה בו שכנה




היא ניערה את 

מפתה הישר אל תוך

דירת שכנתה



נכתב על ידי , 9/11/2017 22:08   בקטגוריות הייקו, אקטואליה, ביקורת, פסימי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תופעות מזעזעות ממש - תמונות קשות


היום בעיתון הרשת החביב עליי הזדעזע איש חשוב מהמציאות סביבו. כה אמר מנכל רשות ההגירה והאוכלוסין:

"התופעה הגדולה מובילה לתת-תופעות: איחודי משפחות בין מסתננים לבנות זוגם, חיפוש אחר שידוכים בארץ המוצא למסתננים רווקים, ולא מעט קטינים החוצים את הגבול לבדם כדי לחפש עבודה בישראל כי אמרו להם "שיש כאן עבודה". מעבר לבעיה החברתית שנוצרת כאן, אלו תופעות מזעזעות לכל הדעות."

אכן, איחוד משפחות היא תופעה מזעזעת. מסוכנת. לא-אנושית ואנטי-מוסרית ממש!

גם שידוכין היא רעה חולה שיש לעקור מן השורש. רווקים צריכים להישאר רווקים, ודאי שאסור להם לחפש שידוכים של אנשים מארצות מוצאם.

וקטינים חוצים לבדם גבולות. מזעזע. מחריד. אללי. לכל הדעות.

 

וזהו האיש העומד בראש הרשות האחראית להגירה למדינת ישראל. אפשר לישון בשקט, שכן אם הוא מזדעזע מתופעות נוראיות שכאלה, ודאי שאנחנו בידיים טובות.

 

ואיפה, איפה תום, שיראה שהתופעה של העובדים הזרים אינה חדשה וקיימת כבר לאורך שנים במדינת ישראל, בניגוד לאגדות שמספרים לנו עכשיו.

נכתב על ידי , 25/5/2012 02:21   בקטגוריות העיתון היומי שלי (או לא), אקטואליה, ביקורת, פסימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



והתגובה הזוכה היום היא


תומכי ליברמן מכים בשלישית ומפריחים את השממה הנדלנ"ית בתגובה 24:

לחלופין, מי אמר שאין הומור בטוקבקים!

נכתב על ידי , 8/3/2011 00:53   בקטגוריות העיתון היומי שלי (או לא), אופטימי, אינטרנט, אקטואליה, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נגד השמנה ובעד פנקייק


אחרי לרדת בגדול הגיעה כאן מהדורת החדשות. אולי בכלל היה צריך לכתוב על זה בבלוג הדיאטתי, אבל התפקיד שלי כאן זה לראות חדשות.

 

אחרי עשרים דקות של חדשות בערך סיפרו שרוב האנשים באזור הזה סובלים מהשמנת יתר או מאוביסיות. אמנם אמרו שזה רק 51 אחוז, ועדיין הוחלט במחוז על הדגשת הנושא, העלאת המודעות לבעיית ההשמנה ואפילו תשדירים ברדיו ובטלוויזיה כנגד בעית השמנת היתר והאוביסיות.

 

המנחים נאנחו קלות והמשיכו לידיעה הבאה. בית הפנקייק הבינלאומי ייתן מחר פנקייקים חינם לכל דורש. המנחים המשיכו לספר שמבצע הפנקייקים חינם נעשה כדי לגייס תרומות לארגון כלשהו. כנראה לא לארגון שנלחם בבעית האוביסיות. את הידיעה הזאת סיימו המנחים בחיוך ואמרו שהם מתים על פנקייקים.

 

הלכתי לארון ולקחתי לעצמי חתיכה נאה של שוקולד. בלי פנקייק. ועם השמנת יתר.

נכתב על ידי , 3/3/2011 00:50   בקטגוריות העיתון היומי שלי (או לא), אקטואליה, ביקורת, אופטימי, פסימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



משמינים מנחת


באמריקה שני שליש מהאוכלוסיה סובלים מהשמנת יתר או אוביסיות.
אבל המספר הזה נכון רק לבני אדם.
מצבם של בעלי החיים טוב הרבה יותר.
רק 47% מהכלבים סובלים מהשמנת יותר או אוביסיות.
מצבם של החתולים קצת פחות טוב, אבל עדיין טוב יותר משל האנשים, 57% מהחתולים סובלים מהשמנת יתר.
כן, רוב אוכלוסיית חיות הבית, לא כולל דגים, ציפורים ואוגרים, סובלים מהשמנת יתר בארצות הברית.
שומן זה סמל מעמד.
נכתב על ידי , 8/6/2010 09:56   בקטגוריות אקטואליה, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רק לא מירית


לו הייתי אריק, היה לי רק חלק אחד בנאום שלי למושבעים, למה אני צריך לנצח ומירית לו:

"אני כבר הדחתי את מירית, היא כבר הפסידה במשחק. רק ישו יכול לקום מהמתים ולהתהלך בין החיים כאילו כלום. אנחנו לא נוצרים. לכן, מי שהודח, הודח. הוא לא יכול ולא אמור לנצח במשחק. ומירית, מה אפשר לעשות, הודחה כבר. ואני הדחתי אותה. לכן, אני צריך לנצח, ולא היא."

יש עוד נימוקים רבים מדוע אסור למירית לנצח במשחק הזה. כי היא מאמי, והיא כפרה, והיא משעממת, והיא לא שיחקה את המשחק. יש עוד הרבה נימוקים למה אריק צריך לנצח. נימוקים דומים אגב, קיימים לזכותה של נטע-לי.

לא ייתכן שבהדחה האחרונה, זאת שבוטלה בגלל שיואב החליט לקחת את הג'יפ, נטע-לי הייתה זאת שמחליטה מי יהיה בגמר, בנוסף אליה, ואיש לא ייתן לה קרדיט על כך. בלי חסינות וללא צמיד וטו, אבל היא הייתה בטוחה בגמר. השאלה הייתה או אריק או מירית, ונטע-לי הייתה צריכה להחליט. אותה נטע-לי שסביר שהייתה עפה מזמן לולי לקחה את גורלה לידיה. היא שלטה במשחק ובמה שקורה לה במשחק, הבינה מתי לשבור בריתות ואיך  להתקדם. וכן, כמעט כל מי שהיא רצתה עף מתי שהיא רצתה.

אז לנטע-לי יש זכויות רבות, ולאריק יש זכויות לא מעטות. היתרון של נטע-לי על אריק - "אני זכיתי לפחות באיזה חסינות".

ומירית?

אסור שמי שהפסידה תחזור כמנצחת. אנחנו לא נוצרים ולכן נצחונה יהיה מנוגד לרוח היהודית. וכולנו ראינו מה עושים כאן לאפיפיורים שהם עובדים בניגוד לרוח היהודית.

נכתב על ידי , 17/5/2009 23:15   בקטגוריות אקטואליה, ביקורת  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
כינוי: 

מין: נקבה

תמונה




8,816
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לG happy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על G happy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)