לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים האלטרנטיביים שלי


You’re living for nothing now, I hope you’re keeping some kind of record


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

1/2005

מעוולות החורף - הייקו בחמישה בתים


לוקחת העוף,

מכניסה אותו לסיר,

קצר, מוציאה.

 

טיפטיפה בצל,

כמות נאה של אורז,

ודי הרבה שעועית.

 

להחזיר את העוף,

עוד עגבנייה אחת,

וקבנוס אחד.

 

הכל לקדירה.

הכל שעות על האש,

טעם מתגבש.

 

ומייד לשולחן,

ואוכלים את כל התבשיל.

ויוצא לא טעים!

נכתב על ידי , 30/1/2005 14:57   בקטגוריות הייקו  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מעוולות החורף - הייקו ב5 חלקים (שלושה עד כה)


לוקחת העוף,

מכניסה אותו לסיר,

קצר, מוציאה.

 

טיפטיפה בצל,

כמות נאה של אורז,

ודי הרבה שעועית.

 

להחזיר את העוף,

עוד עגבנייה אחת,

וקבנוס אחד.
נכתב על ידי , 29/1/2005 21:01   בקטגוריות הייקו  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



וכך נתרחק


וכך נתרחק.

נפליג לנו למחוזות רחוקים.

האחד מן השני. השני מן האחד.

ונשכח.

ונשתוק.

וייגמר לנו.

הכוח.

תישאר רק
נכתב על ידי , 28/1/2005 13:53  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עיזרו לי להציץ לחלון הפרטי שלהם


מי שאסור לצטט מהם (ויש כאלה שאסור להם להזכיר אותם), כמעט וגנבו את הסיפור הבא.

אבל היום הוא הופיע בעיתון.

אז הם אולי דיברו על בלוגים, אבל ההשוואה מצחיקה. כמעט כמו פסיקת בתי הדין בסיפור זה.

נכתב על ידי , 27/1/2005 18:35   בקטגוריות העיתון היומי שלי (או לא)  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עיזרו לי לשמור על מוסר בעבודה


העיתון שלי היום נקט קו חד משמעי בעד המוסר, וחשוב מכך נגד הטרדות מיניות בעבודה.

בנימה מזועזעת הוא סיפר לי על איך מנהל סניף בנק אחד, שלא ננקוב בשמו, הפועלים וויצמן בגבעתיים, קנה לעובדות שלו כמתנה תחתוני חוטיני, ירחם השם. כן, רמיזה מינית מגונה ומכוערת.

וכדי שכולנו נביננה מה זה תחתוני חוטיני, העיתון שלי שם תמונה של שתי נשים בבגדי ים חוטיני מצולמות מאחור. שנדע.

נכתב על ידי , 25/1/2005 16:46   בקטגוריות העיתון היומי שלי (או לא)  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שטות כזו


שיחה קלילה, חסרת חשיבות, זה באמת מה שחסר לי עכשיו.

שתרוקן עוד יותר את המוח המרוקן ממילא.

שטותית שכזו. שלא תוביל לכלום. שלא תזיק לכלום.

בועת אוויר יפה וסימטרית.

רק בצורת שיחה.

נכתב על ידי , 24/1/2005 15:46  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

מין: נקבה

תמונה




8,816
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לG happy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על G happy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)