לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים האלטרנטיביים שלי


You’re living for nothing now, I hope you’re keeping some kind of record


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

11/2004

חדירה מאושרת


לפעמים הרצון לחדור לגופו של האחר,

מגיע

מהרצון לחדור למוחו של האחר.

של להיות עם האחר.

לפעמים זה קרוב לאושר.

נכתב על ידי , 30/11/2004 11:02   בקטגוריות אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סקיצות על חורף


אני רוצה לכתוב. כבר די הרבה זמן, אבל דבר לא יוצא. לא רק לא יוצא כמו שצריך אלא פשוט לא יוצא.

זה בגלל החורף בעיקרון. צינון, תקופת צינון.

לא, צינון אמיתי.

בכלל בחורף הגוף דורש הרבה יותר תשומת לב ומשאבים. דבר שלוקח לי את האנרגיה מהיכולת לכתוב. ואני רוצה לכתוב.

ובצד השני גם נסביר עוד קצת למה אין חשק לכתוב.

אבל פה הצינון הוא הגורם. גוזל ממני מעוף. במקום, ההורים מכינים מ. עוף. מעצבן ולא טעים. עושים ממני חולה, למרות שאני לא.

רק היצירתיות נגוזה, והחשק, גם הוא נעלם. אין חשק. וחשק זה דבר מאוד חשוב. ננסה להחזיר אותו.

נכתב על ידי , 27/11/2004 14:42  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דיון שלא קיים


אז מחקתי בלוג. אה ירוק. דווקא מישהי הגיבה אליו. וחשבתי, אם היא תגיב אליו ואני אגיב אליו אחר כך. היא יכולה להגיב בעזרת המייל שנשלח אליה, ואז אני אמשיך להגיב בעזרת המייל שיישלח אליי. בעצם נקיים דיון במקום שכבר לא קיים.

מגניב. אה כן, פוסט, לא בלוג.

נכתב על ידי , 26/11/2004 18:24   בקטגוריות אינטרנט  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בודד זה טוב.


לבית.
נכתב על ידי , 26/11/2004 11:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עדכון בכרונולוג


מזמן רציתי להוסיף משפט לכרונולוג, לכותרת שלו. ואתמול גם הבנתי שצריך למקד את החוקים שם.


אז החוקים פשוטים: ייכתבו שם רק אירועים הקשורים אליי. התרגום הלשוני של חוק זה הוא ייכתבו שם משפטים בהם אני או נושא או מושא ובהם מופיע פועל אחד בלבד.


אשר לתוספת הנוספת לכותרת הרי היא לפניכן:


“A life spent entirely in public, in the presence of others, becomes, as we would say, shallow.” 71


לקוח מחנה ארנט והמצב האנושי שלה.

נכתב על ידי , 24/11/2004 12:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שיכרון


כשלון מזכיר כשלון מזכיר כשלון מזכיר כשלון מזכיר כשלון מזכיר כשלון מזכיר כשלון מזכיר כשלון מזכיר כשלון מזכיר כשלון סוגר אותי.
נכתב על ידי , 24/11/2004 09:52  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

מין: נקבה

תמונה




8,816
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לG happy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על G happy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)