לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים האלטרנטיביים שלי


You’re living for nothing now, I hope you’re keeping some kind of record


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   




הוסף מסר

11/2005

קפה עצבני


שורה של אנשים מתכנסת לבית קפה. טוב, זה בעצם היינו אני והצד השני שלי, יחד עם קרובי המשפחה של הצד השני. היוזמה היתה של הצד השני. שאכיר את משפחתו. נפלא.

לא הבנתי למה צריך להכיר את המשפחה של הצד השני. אבל כשהצד לוחץ זה יכול להיות או בעיה בכליות או משהו שצריך לעשות.

אז עשינו זאת. אבל המשפחה הגיעה עצבניה. החלק שלה. אפשר להבין. זה היה בסוף היום, זה היה בסוף השבוע, זה היה בסוף.

זה חובות כאלה שחייבים לעשות, לטובת הצד השני, למרות שזה לא כל כך טוב או מהנה. כל הצדדים יודעים את זה. אבל הצד השני מבקש, וכל הצדדים (אני, המשפחה של הצד השני) לא רוצים לא לרצות. אז מרצים, וזה נראה גם ככה. פעם הבאה יהיה יותר טוב.

יש לקוות שגם יותר טעים.

בעיות לא מוכרות.

נכתב על ידי , 26/11/2005 13:16   בקטגוריות אהבה ויחסים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



איך להגיע אליי


תקעתי לו, זאת דרך אחת להגיע אליי, תחפשי את הביטוי תקעתי לו, ותגיעו אליי.

ברור שיותר קל להגיע אליי דרך "תמונת עירום" או תמונת עירום שלי.

כן, נגמר לי הפרו אז צריך לסכם את היתרונות והחסרונות. היתרונות, למשל, שאפשר לדעת מאיפה מגיעים אליי. גם דרך פוסט זימה אפשר מסתבר להגיע אליי, מי היה מאמין. מסתבר שגם דרך ציטוטים של סוזן ווגה אפשר. וגם המילה סקיצות מובילה אליי. וגם דרך השעון האנלוגי אפשר להגיע אליי.

כן, היו אנשים שהגיעו אליי בטעות. מי שחיפש את בחטין בטח התאכזב, מוזר.

כן, וידעתי כמה אנשים נכנסו, כמה יצאו, לאן הם הלכו, מאיפה הם באו, לאן הלכו, כבר כתבתי את זה. ועכשיו הכל נעלם, נגמר, כי אין לי פרו. כמה חבל. איך אתגבר. איך?

נכתב על ידי , 12/11/2005 15:58  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דברים זזים


עד שהספקתי, כבר החליפו לי את הנושא החם. ובאמת, באמת התכוונתי לכתוב משהו על שלום שנה א'. היה די נחמד לפגוש אתכם שנה א', באמת נחמד. ילדים רכים כאלה. מוחות רכים שאפשר לעצב כרצוני או רצונך. פלסטלינה בידי היוצר. נפלא, נפלא.
נכתב על ידי , 4/11/2005 15:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

מין: נקבה

תמונה




8,816
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לG happy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על G happy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)