לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים האלטרנטיביים שלי


You’re living for nothing now, I hope you’re keeping some kind of record


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930




הוסף מסר

4/2005

השעון המתקתק


כמה זמן עובר מההתחלה,

עד לרגע שבו מתחיל השעון לתקתק,

ולהודיע שהסוף מתקרב.

כמה זמן עובר מההתחלה,

עד לרגע שבו,

זה מובן שזה בנאלי, חסר חשיבות, מיושן, משמים, לא זה.

כמה זמן עובר מההתחלה,

עד ששוב זה מתחיל שוב.

נכתב על ידי , 30/4/2005 19:56   בקטגוריות אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פשטות


כל מה שצריך לעשות זה פשוט,

כן, זה מאוד פשוט,

כל מה שצריך לעשות זה פשוט,

להרים טלפון.

אז למה צריך להילחם בתחשות המיאוס?

זה כבר לא פשוט.

נכתב על ידי , 29/4/2005 11:15   בקטגוריות אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אופס עשיתי זאת שוב


כן כן, ועוד פעמיים.

הפעם האחת היתה בהתעלמות שלי. ככה זה, לא שמתי לב. היתה הצעה על השולחן, הצעה בוטה מנוסחת בקפידה, יפה אפילו, כל מה שהיה צריך זה להיענות אותה להביא אותה לידי מימוש.

ואז היתה את בעית הסיום. בעיית הסיום, איך מסיימים פגישה. עומדים זה מול זה, זו מול זה ואז???

כן, כן. כרגיל.

נכתב על ידי , 28/4/2005 11:54   בקטגוריות אהבה ויחסים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אלוהים ואני - סיפור מתח לפסח


טוב כולם יודעים שפסח עכשיו. אבל אז מה? זה אומר שצריך לצום? לא ולא. כתוב שצריך לאכול יום אחד מצות.

זה הכל.

ואני, עושה מה שכתוב.

אבל  למחרת היום, הלחם יצא מהמקרר והושם כלאחר כבוד בטוסטר. אבל מה, הוא התחמם קצת. וזהו.

טוב, לא חשדתי בכלום. אבל לארוחת צהריים רציתים טוסטים עם גבינה. תקעתי הטוסטר בחשמל וכלום. הנורה לא דולקת. העברתי אותו שקע, ונהרס השקע האחר, יצא מהקיר. הקומקום דווקא עבד בשקע של הטוסטר.

הבנתי מיד. אלוהים מעניש אותי על אכילת הלחם. זה כה ברור. הוא לא מוכן שיאכלו טוסטים או לחם בפסח, ולכן שלח את משלחת מלאכי רעים שלו והרס לי את הטוסטר.

בירכתי את אלוהים בליבי. והלכתי לים. שם הודעתי לחבריי שאלוהים מעניש אותי על אכילת הטוסט. בתור יהודים טובים הם הצדיקו אותו ובירכו אותו על כך שדרכם של רשעים לא לעלוז. החלטנו שבמקום, ידידתי תקנה לי טוסטר. ככה זה, גם אנחנו יודעים להתחכם לאלוהים.

כבר שעות אני בוהה במחשב. מדי פעם יש איזה תקתוק מטריד מאחד החדרים. תקתוק מטריד. הבדיקה מעלה כמובן חרס. חרס.

ושוב תקתוק, שוב בדיקה, שוב חרס.

ואז קמתי וניגשתי למטבח. מסתבר שלא הוצאתי את הטוסטר המקולקל מהחשמל. ובשביל מה? הוא מקולקל. שמתי את ידי עליו, וראו זה פלא. הטוסטר חם. כן, הוא חם. הוא עובד. הוא בטח עבד כבר שעות. אבל הוא עובד.

אז כן, לכו דברו עם אלוהים כל סוף שבוע, ותשאלו אותו מה העניין עם הטוסטר שלי? או שאולי הוא בכלל רצה להעניש אותי בהריסת נקודת חשמל?

לאלוהים הפתרונים.

נכתב על ידי , 25/4/2005 23:22  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כמעט משבר


מאחורי כל קערה שבורה,

הזרוקה אין חפץ בה,

בזבל,

יש סיפור כואב,

של משפחה שבורה,

לא פחות.

או שלא.

נכתב על ידי , 24/4/2005 19:21  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שטויות קיברנטיות


כן, שני דברים דביליים בהתנהלות שלי באינטרנט ששמתי אליהם לב. האחד לאחרונה האחר מזמן.

יש משהו דבילי נורא בהתנהגות המוזרה הזאת של לשלוח לעצמך דואל, ואז לחזור אחרי כמה שעות לפתוח את תא הדואר לראות שיש לך דברי דואר חדשים, להיכנס לאינבוקס ולהתאכזב שזה המייל ששלחת לעצמך.

 

אבל טעות חמורה מזו היא להסיר אנשים מרשימת המסנג'ר שלך בלי לחסום אותם. ואז חודשים אחרי, בלי שום התרעה מוקדמת, אנשים מתחילים לדבר איתך, ואין לך מושג קלוש מיהם. ואת מדברת איתם ומדברת וכל השיחה את מנסה לברר, מיהו אדם זה ומתי דיברתי איתו לאחרונה, מה הוא יודע עלי, ועוד. מטופש להפליא.

נכתב על ידי , 22/4/2005 23:39   בקטגוריות אינטרנט  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

מין: נקבה

תמונה




8,816
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לG happy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על G happy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)