לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

(כתמים של אור באמצע החושך)


החיים בפשרה עם המציאות

Avatarכינוי: 

בן: 32

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2010

גברת מארלי


הבטחתי לגב' מארלי שאני אכתוב עליה פוסט...

למען האמת הבטחתי לה את זה לפני די הרבה זמן, אבל לא עשיתי את זה..קצת מיתוך חוסר זמן, קצת מיתוך עצלנות, קצת מיתוך מחסור בהשראה, קצת בלי סיבה גם...אבל העיקר שעכשיו אני עושה את זה :)


אז בקיצור, גב' מארלי חזרה לא מזמן מקושקושלנד וקלטה שעוד לא עשיתי פוסט, אז הבטחתי לה שכשאני אלך לג'וזף אני אכתוב את זה, אז הינה אני כאן, בבית של ג'וזף כותב פוסט על גב' מארלי ^^

החלטתי להתחיל להשתמש בשמות בדויים בבלוג, אם אנשים מבינים מי זה מי אז זה כבר לא בעיה שלי, אני את שלי עשיתי וזה בשיקול הקוראים לעשות מה שהם רוצים עם זה אם הם מבינים חלק מהכינויים...

אז בחזרה למושא הפוסט:

עשיתי היום כמה סידורים וגב' מארלי הצטרפה אליי. סתם- הלכנו לתל אביב להוציא לי תעודת זהות, חזרנו לגואדלחרה להוציא דואר רשום בשבילי, אחר כך היא ליוותה אותי לתחנת אוטובוס ומשם הלכתי ישר לפה...

כל הדרך לתחנת אוטובוס דיברנו על המעבר שלב שאנחנו עושים עכשיו.

העיניין הוא שזה ממש קפיצת מדרגה, זה לא כמו לעבור מהיסודי לחטיבה, או מהחטיבה לתיכון- אפילו שאני עשיתי במעבר הזה גם מעבר לפנימיה- זה שונה מכל הדברים האלה בגלל הסבטקסט שבמעבר הזה- כל החרטה הזה של 'עכשיו אתם עומדים לצאת מהחממה של בתי הספר' שאומרים לך לפני שאתה מסיים תיכון, בסופו של דבר זה באמת תופס אותך, אתה באמת מבין את המשמעות האמיתית של כל זה...- אני עכשיו כבר לא תיכוניסט! אני לא תלמיד של אף אחד, אני המורה של עצמי..אף אחד כבר לא מכין אותי לחיים שיהיו לפני, החיים עכשיו מתחילים לקרות...הינה אני היום, יצאתי לכפר סבא עם התיק הענקי הזה על הגב, תעודת זהות שכתוב עליה שאני בן שמונה-עשרה, וכל מה שהיה לי היה עלי בגלל שאני רציתי אותו- לא הייתי בדרך לאף מקום שאני חייב להיות בו, אין עוד שום מחויבות שעוצרת אותי מלעשות מה שאני רוצה לעשות....אני עכשיו אני! ולא שום דבר אחר, ולא דוחה שום חלק בי לכשיהיה לי זמן אליו- אני עכשיו מי ומה שאני בוחר להיות....

לגב' מארלי היה איזה חלום מוזר שפירשתי לה, אני מקווה שעזרתי... העיניין הוא שהיא נראתה מעוניינת בפירוש שלי, זה כן עשה לה משהו, אז גם אם זה לא הפירוש של החלום הזה, זה עדיין משהו חשוב, לא?!

אני מקווה גם שהיא התחילה באמת לחשוב על כל הדברים שאמרתי לה, כי זה כן משהו שדורש ממנה קצת עבודה עצמית.

גאד אני אוהב להיות אני......פסיכולוג!!!

אז אם היא לא חשבה על זה עוד יהיו לה הזדמנויות, וגם אם היא לא תנצל אותן, אז אני אעשה את עצמי מאוכזב וכאלה לכמה רגעים ומשם היא כבר תתחיל לנסות לעשות מה-שלא-יהיה...

נראה לי...

טוב, עד כאן הפוסט על גב' מארלי, אני מקווה שהזכרתי אותה מספיק פעמים ושהיא תהיה מרוצה מזה, גם מצחיק לחשוב על זה שאם לא הייתי אומר לה על השם הבדוי שלה בבלוג אז היא לא הייתה מבקשת ממני לכתוב עליה פוסט ויש מצב שהייתי פשוט עוזב את הבלוג ולא חוזר אליו יותר לעולם, עם כל הרעיונות שפתאום יש לי בזמן האחרון (פוסטים הבאים, חכו חכו....) אז אני מניח שכן יצא משהו טוב מזה שסיפרתי לה את הסוד האפל החדש שלי....

טוב. לילטוב D:

נכתב על ידי , 26/8/2010 21:26  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ™Bleeding Star ב-17/1/2011 21:57
 




אני מעשן יותר, אני מתרגש פחות, רבתי היום שוב עם אחותי- דבר שנמנעתי ממנו המון זמן, אבל כבר לא היה לי כח יותר. עשינו היום מסיבת יומולדת לנועה- לא הצלחתי להשאר שמח וחברותי איתה עד סוף היום.
אני מסוגל לצחוק הרבה ולהיות שמח מהרגע שאני קם, אבל כל יום בסביבות הערב אני מאבד את האחיזה שלי בעצמי- לא מצליח להנות באמת מכלום ולא לחייך ולא לצחוק ולא לבכות ולא להיות עצוב ולא לרצות שום דבר, אפילו לא לישון, אין לי מושג מה נדפק אצלי...
הייתי מחוץ לשוק הרווקות יותר מידיי זמן, עכשיו כשאני חוזר לזה קשה לי למצוא את הצפון שוב, אני מרגיש כמו ילד בן 14 שיוצא להתחיל עם בחורות בפעם הראשונה. אני מקווה לחזור לכושר במהרה.
היו לי המון תוכניות לחופש הזה, וגם התחלתי לעשות אותם לאיזה שבועיים, אבל איכשהו עכשיו אני כבר סתםמזניח את עצמי. מזניח הכל. מזניח את הרצונות שלי. מזניח את התוכניות שהיו.
אני מנסהה לקום כל בוקר אבל אז כשאני קם אני מחליט שאין לי כח ללהתחיל עוד יום עכשיו. כמה דיכאוני וצומתי בטירוף
אני נהנה מהעובדה שאף אחד כבר לא קורא כאן יותר. אף אחד שאני מכיר לפחות.. כל התגובות שאני מקבל זה משהו בסגנון 'בלוג יפה, מוזמן לשלי' 
לוזרים! אפסים! נבובים!
לא שלי יש זכות לדבר, אבל אני מניח שגם אם אני יחליט עכשיו להפוך את הבלוג הזה לפרטי ולא לספר לאף אחד שהוא קיים זה לא יעשה הרבה הבדל, עכשיו לפחות יש לי תגובה או שתיים פעם בכמה זמן, עד כמה שזה משנה..

לא יזיק לי להתגלח או לחפוף את השיער פעם בכמה זמן..אבל אין לי כח באמת.

והכאב ראש הזה פשוט לא עוזב והכל כלכך קטן לידו ואין שום תרופת פלא ושום שיטה כדי לעצור אותו מלהשתלט על הכל. 
נכתב על ידי , 5/8/2010 01:17  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של "אשתו של הנוסע בזמן" ב-8/8/2010 21:30
 





9,884
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרוח שטות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רוח שטות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)