לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  it's me again..

בת: 31

ICQ: 224677679 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2009

הו יעא


שלום עולם^^


~~~~~~~~~~~

נדלג על החלק שבו אני אומרת, אוי כמה זמן עבר מאז שעידכנתי, כולנו יודעים שעבר המון זמן. ^^

אז הנה אני שוב כאן, מול המסך הלבן [טוב בערך] כותבת ומרגישה מדברת עם עצמי. תענוג אין מה להגיד~


~~~~~~~~~~~

היתה השמעה פרטית של Limp Biskit אצלי בחדר, קטן, חביב. עם רמקולים ובאס מפציצים. איכשהוא, זה התגלגל ל Sum 41

ופתאום חזרה התחושבה של פעם, מהתקופה של הבלוג, ה"פריקיות", כששמעתי את כל הלהקות האלה:

סאמ, בלינק, לינקינפארק הצעירים, ניקלבאק ועוד ישנים נוסטלגים וטובים^^


-

התקופה הזאת מוזרה אני חייבת להודות בזה. 

אמרתי לעצמי לא לחפש הסברים. וטוב שכך, נדמה לי שהספקתי למצוא אותם לפני זה.

י"ב, השנה האחרונה בבית ספר. תיכון. גיל 17 על סף ה18. מסיבות פאבים סקס סמים ואלכוהול. הכל בעיצומו!

רק מה שחכנו? אה כן, הלימודים.

טוב אני חייבת להודות, הבלוג וקירותיו הריקים עוד לא יודעים חחח..אני לא בטוחה כמה אני שונה מאנשים אחרים, אבל בטוח יש קצת



ובכן, מאז תחילת השנה יש איזשהו היפוך במהלך החיים, בשעות השינה, איפה הלילה ואיפה היום. אין באמת הגדרה.

אין הגדרה לשום דבר.


הכל פשוט קורה.


ללא כל הגדרה. ללא שום יחוס. זה קרה, סימן שזה קרה!

זה הכל.


העומס בלימודים, כן הוא! אותו אחד שהתחיל את העיוות. או בעצם ההחלטה לנסות ולהשקיע. כן זה חשוב, אבל היי

אנשים, בגרויות אפשר לשפר והמורים לא מפסיקים להזכיר כמה שלא כדאי

אבל!

מתי שוב ניהיה בני 17 על סף ה-18 ונזייף תעודות. נתפלח לפאבים ומסיבות ונחגוג ללא כל שום סיבה???

טח נו באמת זאת התנסות חד פעמית כי אחרכך הכל משתנה.


שיטה חדשה,

אפשר לשלב! הלו היי היי כןכן! חחח עליתי על זה לבד הופה היי ^.^

חח קצת דפוק כי הראש שלי יצא לטייל, לעופף איי שם בחלומות של העתיד. או של מה שעוד לא קרה,

ופחות מתרכז בכאן ועכשיו.

אבל זה אכן אפשרי. תיהיו חננות כמוני^^ חח סתם.



הדבר היחיד שנשאר לעשות, זה להתגבר על העצלנות.שהיא חתיכת דבר מעצבן שברגע שנדבקים בו 

צריך המון כוח רצון 

וזהו נדמה לי


בכל אופן. הכל טוב ויפה. בלוג יקר אין לי מה לחדש. התרוקן הבלוג אני בספק אם אנשים עדיין נכנסים. אבל שיהיה נו...

כל פעם התגובה היחידה מהפוסט הקודם מצחיקה אותי, כשאני נכנסת לראות את הזכרונות שמקפיץ הבלוג בכל פעם שאני נכנסת^^


++++++++++++++++++++++++++



אה אגב, חעח 2009 עומדת על סופה.

עשור חדש בפתח. 

חח הצחיק אותי לא מזמן זה שלפני 9 שנים כתבנו 00' . סתם קטע דפוק. אבל טובנו, נוסטלגיות והכל , אז שיהיה^^


קיצור יאללה אנשים לקרוע את העיר. בחיפה אין כלום

אבל נתמודד


בכל אופן ואיך שלא יהיה

-הכל טוב. גם כשלא! 



נכתב על ידי it's me again.. , 29/12/2009 18:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





8,213
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לit's me again.. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על it's me again.. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)