לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

My Life


המטרה היחידה בחיים היא להיות מה שהננו, ולהיעשות למה שאנו מסוגלים להיות.

כינוי:  My Life *

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2009


כולנו מכירות את הלחץ הזה שמגיע שבועיים לפני החזרה ללימודים.

התכנון לעשות דיאטה בחופש הגדול ולהפציץ בגזרה חדשה ודקיקה בשנת הלימודים הבאה רץ לכולנו בראש,יש כאלה שמצליחות במטרתן ובאמת כל הכבוד למתמידות שמצליחות לעשות דיאטה טובה ולשמור על שיגרת ספורט,ויש כאלה ששבועיים לפני ביה"ס נזכרו בחמישה,שישה קילו המעצבנים שיושבים להן על התחת\ירכיים ורצוי שיתעופפו להם לפני החזרה ללימודים.

אני,כפי שסביר להניח הבנתן משתייכת לקבוצה השנייה. מתכננת מתכננת מתכננת ובסוף יוצא שכל החופש אני עוברת ממסעדה בערב אחד,לסעודת חצות ערב אחר,מיציאה למסיבה ואחרייה אכילה מטורפת ב4 לפנות בוקר לסתם אכילה לא מבוקרת וגרגרנית במהלך העבודה,יש עוד כל מיני התקפי אכילה מוזרים שמאופיינים לזמן החופש הגדול. אני בטוחה שעלו לכן כמה בראש בזמן הקריאה....

 

בקיצור אחרי הזנחה ממושכת,הגיע הזמן להתאפס אבל להתאפס ביג טיים ולתת בראש.

מבחינתי לתת בראש זה לא לאכול 300 קלוריות ולעשות ספורט מטורף,כי אני יודעת (מניסיון) שזה מטופש ושהקילוגרמים שירדו יהיו מסת שריר ולא שומן ושאח"כ הכל עולה בריבית.

זוהי לא המטרה.

אני נמצאת כיום במצב שאני לפי דעתי אוכלת מעל 2000 קלוריות ביום.

יש לי בהחלט מאיפה לקצץ ואין שום צורך שאני ארד לצריכה קלורית של מתחת ל1000 כי אני יודעת שהגוף שלי ירד במשקל גם אם אני אוכל 1200 קלוריות ביום.

אז התוכנית שלי היא תפריט מאוזן של 1200 קלוריות פחות או יותר בשילוב של ספורט יומי ואני ארד,אני פשוט ארד. (מקווה)

 

מי איתי?

=]

נכתב על ידי My Life * , 17/8/2009 01:47  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





10,049
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMy Life * אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על My Life * ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)