לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

it's all about me-deal with it


אל תגיד לי שהשמיים הם הגבול אם כבר יש טביעות רגל על הירח...

Avatarכינוי:  The Best Damn Thing-

בת: 30

ICQ: 254701296 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2010


 

I'm just a notch in your bedpost
But you're just a line in a song

כל כך הרבה מה לשפוך,וכשזה מגיע לכתיבה אין לי כלום.

משהו מוזר עובר עליי עכשיו.

אני נשברת.אבל נשברת לאט.כל פעם חתיכה אחרת.כמו ברזל שכל פעם נופלת עליו טיפה.

זאת אחת הזבירות הכי קשות שעברתי בחיים,ואלוהים יודע שהיו הרבה.אני מתגעגעת לשבירות של שנה שעברה,של לפני שנתיים,מתגעגעת להיסטריות,לבכי,לרגשעכשיו הכל כהה יותר. הכל שם היה מהיר.נשברתי מהר,אבל גם החלמתי יחסית מהר.פה הכל קורה לאט.

בשלב מסוים את מעמיה פנים,משקרת לכולם וגם לעצמך.אחר כך כבר קשה להבחין בין אמת לשקר.

א]ילו כשאת סוף כל סוף באמת מנסה להיפתח ולדבר מהלב-לא מבינים אותך.חושבים שזה סתם ככה,שלב עובר,מרוב שהסתרת את זה במשך כ"כ הרבה זמן.

לבסוף כל מי שיקר לך מתרחק ממך.אבך אני יכולה להבין.יש בתוכי כ"כ הרבה חרא שאני שופכת על אנשים מרוב שאני לא יכולה להתמודד אתו..אז איך אפשר להאשים את מי שמתרחק?

כרגע יש בי כ"כ הרבה רעל שאני פשוט לא יכולה להתמודד אתו יותר.

כי אני סופגת וסופגת אבל משום מה הפעם זה שונה משאר הפעמים.אולי כי פעם הייתה לי כתף להשען עליה.בתכלס,עכשיו גם אני לא לגמרקי לבד..אבל זה כ"כ פאקינג מרגיש ככה.

אני אף פעם,אף פעם לא מעריכה דברחים עד שהם נאבדים לי.

אבל אני יודעת שאני אצא מזה,כרגיל.ואני אמשיך הלאה,כרגיל.

אבל דוגרי אין לי כוח יותר.

כל דבר יכול לגרום לי להתחיל לבכות,ומצד שני -לא בכיתי מי יודע כבר כמה זמן.

אני רצה בפאקינג מעגלים ונמאס לי.

פשוט דיי.

נכתב על ידי The Best Damn Thing- , 25/2/2010 21:33  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קשת שלך ב-3/5/2010 12:09
 




כמו שזה היה, ככה שיהיה.
בלי שנתערב, בלי שנשנה.
לא היית פה, לא דיברנו שם.
כמו שזה היה, ככה זה מושלם.

שב ותחייך, תתלהב תגיד: 
כמה טוב עכשיו, כמה טוב תמיד.
בוא נשכב עכשיו, בוא נקום מחר.
כמו שזה היה, בול אותו דבר.

כלום לא נוגע בי.
כלום לא קורא לי.
כלום לא עובר אותי.

שמש במרום, שקט ושלווה.
אהבה וחום, חום ואהבה.
לא צריכה לחשוב מעבר.
שמש במרום, שקט ושלווה.
אהבה וחום, חום ואהבה.
בלי לאמר שלום, בלי לתת חיבוק.
כמו שזה היה, ככה בדיוק.

כמו שזה היה, כך שישאר.
לא רוצה פחות, לא רוצה יותר.
בלי לאמר שלום, בלי לתת חיבוק.
כמו שזה היה, ככה בדיוק.
אז לא צריך לשבת, ולא צריך שיחה.
ובלי להיות עצוב, בלי לאמר סליחה.
לא לתוך עיני, לא עם כל הלב.
בלי מחר אולי, בלי אני אוהב.

כלום לא נוגע בי.
כלום לא קורא לי.
כלום לא עבור אותי.


איי אני מבינה כמה שבכל זמני
ושמחר הכל יכול להגמר
אז אני לא לוקחת ללב
ומשתדלת לנצור כל רגע(:
3>
וכשהכל ייגמר...
SO BE IT
נכתב על ידי The Best Damn Thing- , 14/2/2010 19:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Best Damn Thing- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Best Damn Thing- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)